4.4.2014

Eka työpäivä!!!!

Huuu TÄNÄÄN oli ensimmäinen työskentelypäivä!!!! Menin töihin yhdeäksään ja kotona olin illalla seitsemältä. Uh. Pitkä päivä. Ja silti paras 10h työpäivä, mikä mulla on ikinä ollut :D Päivä meni ihan hyvin kahvilassa :) Islantilaiset rahat on superweird! Menin ihan sekasin niitä käyttäessä, rasittavampia ku yhden ja kahden sentin kolikot!! Annoin pariin kertaan asiakkaalle väärän verran rahaa takasin, kun menin sekasi seteleissä, mut mitään pahaa ei onneks tapahtunut :)

Päivä meni aikas nopeesti ja oli tosi mukavaa superkivojen työkavereiden kans :)) Johannes on tanskata, ja puhuu myöskin englantia, niin ei tullut sellasta islantiulkopuolistumista. Työskentelykielikin on useimpien asiakkaiden kanssa englanti. Kerran koko päivän aikana mulle tuli islantilaisia asiakkaita. Ne puhu mulle islantia, niin sönkkäsien heti "Sorry, I only speak finnis, NO, ENGLISH! " :'''''''D ja ne oliki sit vaativia asiakkaita.

Hirveesti asiakkaita ei vielä käy, kun veneretkiä ei pääse tekemään liian jään vuoksi. Paitsi klo 6, kun kahvila piti sulkee KOKO PAIKKA TÄYNNÄ ASIAKKAITA!!!!! Johanne varotti, et heti ku kello on 17.40, asiakkaita tulee ihan varmasti. JA niin tuli. En ymmärrä, ne varmaan odottaa pihalla, et kello tulee tarpeeks ja tulee sit sisälle.

No. loppu hyvin, kaikki hyvin. Vielä 3 päivää jäljellä ennen seuraavaa vapaata. Eikä kuulosta pahalta :) Sit vois jopa mennä käymään vaikka kuumissa lähteissä ;)

Pyysin Valuria ottaan kuvan musta ja mun ihkuista työvaatteista. Se otti pari kuvaa jonka jälkeen otin ittestäni tälläsen pelleilykuvan. Ja kuinka ollakaan, Valur on ammattivalokuvaajan tasoinen, DJÓK, joten tää kuva oli paras kuva sekä musta että mun työvaatteista (joita ei näy käytännössä ollenkaan).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti