27.2.2012

Luotettavasti epävakaa

ENSIN! Tänään mentiin Kaisan kans treelle hakeen kaisan kaveria. Ja tässä samalla päätin että täysi-ikäistymisen kunniaks voisin hankkia tatuointiajan. Liikkeeseen kävelles en sit halunnu enää ottaa tatuointia heti, halusin miettiä viel. Joten vaihdettiin lävistykseen. Ja kyseistä lävistystä ei ollu mahdollista tehdä mulle, joten vaihdettiin lennosta sitten medusaan. Ja penkissä istuessa mulle piirrettiin piste naamaan ja neula otettiin jo käteen kun mä tajusin etten mä voi ottaa medusaa! Joten sanoin eiiii ja lähdin karkuu liikkeest XDDDDD moimoi sellanen päivä. Sit lohdutukseks tosta hirvittävästä kokemuksesta ostin uuden kaulakorun :)

Synttäriparty
Sitten mulla oli siis aikuistumispäivä tässä hetki sitten. Aikuistumis riitti oli se tavallinen. Aluks keilaan, pizzalle, ryyppään. Kännipuheluita ja kahvittelua. Oli ihan älyttömän kivaa.

Mut ensin: aamu alko sillä, että menin aamiaspöytään istuun ja mun edes oli vohveleita, suklaakeksejä, kermavaahtoo, hilloo, suklaamuffinssi, teetä, leipää, ja viinipullo. Ah ihanaa <3 Syötiin kivasti ja juteltii mukavia. Plus viini oli pahaa :< Pitää sanoo isin työpaikalle, et hankkis joululahjakoreihin vähä parempaa viiniä :P

Sit Kaisa halus käydä vuokraan mulle synttärilahjaks leffan. Vuokrattiin iho jossa elän. Joka oli lyhyesti sanottuna huono. Ekat puoli toista tuntia leffasta oli pohjustamista ja ihmisten esittelyä, ja kun vihdoin siitä päästiin ohi, tuliki lopputekstit. Öö, mitä?

Sen jälkee mummu ja vaari tuli kahville koiransa kans. Ja mä olin niin murtunu ku koira oli ollu huonos kunnos et se lopetettais ja nyt se virkeenä juoksi moikkaa ja yhy. Ja sit seuraavana päivänä mulle kerrottiinki ettei sitä lopetettaiskaa xP tyhmät huijarit xP

Keilaamassa olin ihan surkee. Mun muistaakseni oon käyny keilaamas 3kertaa. Tai neljä. Joten olin huono verrattuna Emppuun ja Viliin. Yhy, mut kehityin kyl tosi hyvin >:D Aluks mun pisteet oli sillee 0-0-3-1-0 ja mut sit loppuajasta sain jo yhen täyskaadon >:D oonko paras?

Sit mentiin pizzalle, mitä kerrottavaa siitä on? Deniz ja ruoka. Pakotin Vilin syömää mun pizzan loppuun. Ja oli hauskaahauskaa :)

Tämän jälkeen Vilille party. Katottii jännää leffaa ja pasilaa. Eetu soitti jossai vaihees ja onnitteli ja kerto olleensa menos kavereiden kans juhlii mun synttäreitä XD jee kiitti :D Ja varmisti et oon juonu maltittomasti jne kaikki perus. Sit jatkettii Vilin kans juttelua :3 ja alettii kattoo sitä rokkarille morsian ja mä haukuin koko aja niit naisia siin XD

Aamu oli jees myös. Kahvia ja rinkeleitä ja paahtoleipää nii tuli espanja mielee jostai syystä.

Kotona Anna tuli kahville. Sain siltä ihanan itsetehdyn kortin, ja lahjaks tietenki kaikki perus aikuistumisriitin mukaiset lahjat :'''D eli olutta ja kortsuja XD ja vähän muuta sälää :'D Oli kiva sattuma, ku olin just selittäny et: "ku mä olin joku vuosi sitte tääl töis ja laitoin noit pulloi hyllyy, nii päätin et heti ku oon 18 ostan just tota olutta" Ja jotenki Anna sattu tuomaan mulle just sitä olutta XD





Jos vaan jaksaisin lisäisin paljon kuvia, olen laiska tiedän. Saa valittaa jos häiritsee o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti