20.2.2012

Skinsin tyttörakkautta ja hyppyjä

Noni nyt on katottu skinsin 5season. Ja edelleen ajattelen et se on ihan vammanen. Katoin pari viimestä jaksoo nyt viimein, en niitä edellisellä kerralla jaksanu kattoo :P Niin siinä alko vihdoin kehittyä jotain jännää: Minin ihastuminen Frankieen. :P Eli ainoo asia mitä jäin odottaa seuraavasta seasonista on se että MITÄ NIILLE KÄYY???!!!! No on se hyvä asia, et ainaki yks juttu koukutti riittävästi. Sitä vaan en tajua, et mikä niissä lesboissa aina vaa kiih... kiinnostaa.

Siin tokas sukupolveski olin ihan rakastunu Emilyyn ja Naomiin, kuten jo aikasemmin taisin sanoo. Mut nyt ku katoin sen uudelleen joku aika sitte, nii tota se Effy on kyl kans jännittävä hahmo. Kaisa aina vaa jaksaa ihmetellä tota mun logiikkaa miten katon ton skinsin :P Mitä outoo siinä muka on jos eka kattoo 2sukupolven ja sit pari jaksoo ekasta ja sit kolmosen ja sit siirtyy kattoo ekaa ja uusinta samaan aikaan? Kyl toi ihan mun logiikkaan menee :P

Ja nyt ku pääsin kertomasta tosta, voisin selittää vähän että mitä nyt tapahtuu. Tällä hetkellä olen lukion kerhohuoneella viettämässä lähes jokapäiväistä hyppytuntiani. No okei, on mul yks päivä ku ei oo hyppyjä, mut sit kahtena päivänä on tosi vammasesti kahen tunnin hyppy + ruokailu välis. ASD. Nytki mul oli tosi kova miettiminen, et lähenkö kotii vai jäänkö tänne lusmuaan.

Harkitsin hyvin tarkkaan kaikki vaihtoehdot. Mitä mä kotona oisin tehny? Ehkä soittanu, datannu, syöny. En ainakaa tehny läksyjä tai lukenu ruotsin sanoja. Ja mitä tääl voi tehä? Kun ottaa huomioon, ettei koko paikassa tunnu olevan ketään toista jolla ois hyppy samaan aikaan, tai ne on muuten vaan kadonnu johkin, oon tääl yksin, joten voin halutessani dataa vaikka kahdella koneella tän koko ajan. Mulla on myös mahdollisuus nukkua ja tehdä ehkä läksyjä ja opiskella jotain.

Eli siks olen täällä. Ja nyt mulla on edelleen jäljellä yli tunti tätä hyppyä, että~ Taidan siirtyä tohon sohvalle nukkumaan. Tääl on kivoja peittoja :3 Jeejee. Näkemiin!

Pitää joskus ottaa kova mukaan, ja kattoo tääl skinsiä XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti