19.2.2012

Dance through the night

Ja tänään oli se päivä, jota me kaikki olemme odottaneet siitä asti, kun näimme nykyisten abien tanssivan Vanhojen tansseissaan vuosi sitten. Ja jotain! En muista tarkkaan, voisin kyl tarkistaa ku isi nauhotti koko juhlan XDD Mut siis tosiaan. Mä lisään enemmän kuvia ja vähemmän tekstiä ja tekstit sisältää kaikki tärkeät seikat o/


Toooshi hienot koristukset saatiin salii, paljo hienommat ku missään muualla :P


Ryhmäkuva tietenkin ekana.


Tanssikuvia oli hienoja oikeestaan pelkästää tangosta, noi muut on vähä vammasia :'D ei pahalla tietenkään, mut en jaksa lisätä 300 kuvaa tänne o/


Taivutus o/ ei ihan oikeeopillinen XD



Kun käytii syömäs, nii yks pikkupoika halus välttämättä pussata kaikkia tyttöjä kädelle, mut se ei ollu ihan tajunnu ideaa, se nuolas XD

Minä ja mun pari, Riku


Oli yllättävän hankalaa mennä istuun tonne helman kans XD MUN MEKKO HAJOS JOKU 4TAI 5 KERTAA O____O äite sai olla koko ajan mpelemas sitä xP


Cicapoon haettiin uudet parit ja kaikki meni vähä niinku miten sattu :'''D





Ihkut hatut ja kepit


Poijaat halus tuoda meille kukkast, ekaks ne siis jätti meidät keskelle tanssilattiaa. Mä vaan ihmettelin et mihin ne ny meni TULEEKO NE TAKAS OLLENKAA?? XDDDD


Vaaria pääsin tanssittaan


Myös Tatu opetti mua tanssiin valssia :'''D Jo on ku sekään ei onnistunu kunnolla XD


Anna tanssi nätisti isänsä kanssa.

 Yhteiskuvia väliajalta


Anna ja minä :)


Ruusu ja rikkaruoho Outi


Jatkoilta o/ Onneks just ehdin kuvaan .D

JA KIITOS TÄSTÄ KAIKESTA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti