7.2.2012

OLIKO SE HAASTE??

No olihan se! Kiitokset Anelle (brw jostain oudosta syystä olin tosi otettu luettuani nimeni xD )


1. Mitä tyyliä yrität tavoitella pukeutumisessasi?
Öhöm.... No tuota. Joskus 6-7 halusin näyttää muille etten ole nössö, mullakin on mielipiteitä ja mä uskallan tehdä asioita ja mulla on samat oikeiudet kuin kaikilla muillakin, niin tietoisesti muutin itseni jonkinlaiseks emo-ernu-rokkari -härpäkkeeks. Ja... noniin... lopputulos oli tosi wannabe, yllättävää? Mut sit kasvoin tossa jossain vaihees ja aloin ostaa vaatteita joista tykkäsin ite, en sellasia vaatteita joista halusin tykätä. 
Mutta siis, tosiaan, kysymykseen -> enää en tavoittele pukeutumisessa yhtään mitää. Tietenkin mulla on kaikkia ns idoleita, joiden tyyliä ihailen ja haluaisin näyttää yhtä kauniilta muiden silmiin. Mutta no yksinkertasesti sanottu "siistiä" Ei sanan cool merkityksessä, vaan yksinkertainen-siisti -merkityksessä.

2. Mitä tapoja käyttäytymisessäsi yrität välttää?
ohololololo XDD Ihkuilen, söpöilen, herkistelen ja tunnustan tunteitani hirveesti nykyään xD Sitä yritän välttää, koska se ei ole yhtään mua. Tai onhan se nyt ku teen sitä koko ajan, mutten ole tottunut siihen yhtään. Ja se hämmentää, ja ois helpompi olla ihan normaali kylmä ämmä, mikä olin ennen.

3. Millä tavalla koet ilmaisevasi itseäsi parhaiten?
Mä en osaa oikeestaan tehdä yhtään mitään. Mä voin jopa kirjoittaa: jos mä osaisin piirtää mä piirtäisin sitä ja tätä ja tämä tunne kuvastuisi siitä ja nämä syyt näkyisivät taustalla ja tämäntakia hänen ilmeensä näyttää hiukan enemmän tuolta kuin tältä, mikä oli odotetumpaa jne. Vaikka oon soittanu yli 10 vuotta, nii sitäkään en osaa tehdä yhtä hyvin, ku pukee tunteet sanoiks

4. Kuinka vakavasti otat toisten ihmisten mielipiteet itseesi liittyvistä asioista?
öööh... xD Melkein hävettää sanoo, etten välitä yhtään. Mikä ei myöskään ole totta, mutta enemmän niin. Jos joku sanoo et oon kiva, alan herkistelee ja sanon aw. Jos joku sanoo et oon tyhmä, vaadin perusteluja. Jokatapauksessa haukun ihmisen, perusteli se tai ei.

5. Miksi mielestäsi ihmisellä pitää olla unelmia?
Jotain minkä takia elää.
Jos ei oo olemassa mitään mitä haluaa saavuttaa, ei oo mitään syytä elää. Jeah siks mua täs välil vähä masentaaki, ku ei oo oikeen mitään haaveita.

6. Oletko luonteeltasi enemmän optimisti vai pessimisti? Miksi? 
OPTIMISTINEN!!!! Vaikka pessimisti ei pety, ajattelen aina, että kaikki menee hyvin. Tietenkin ne menee, minkä takia etukäteen murehtia mistään? Voi olla masentunu sit ku on jotain syytä, mut ei sen mahdollisuuden takia, et joku menee pilalle, tarvi olla surullinen.

7. Missä tilanteessa kauneus on sisäistä ja missä ulkoista? (Esimerkitkin käyvät)

Ulkoista siinä vaiheessa, kun saa toisen ihmisen katsomaan taakseen kun kävelee ohi.
Sisäistä silloin kun saa toisen pysähtymään pelkällä sanalla.

8. Tuijotetaanko sinua julkisilla paikoilla? Jos vastasit kyllä, kerro mitä mieltä olet siitä. 
Ei kai? Jos tuijotettais ja kokisin sen häiritseväksi, kattoisin pahasti takas ja jossain vaiheessa kävisin kysymässä onko jotain ongelmaa. Mutta jos joku söpö tyttö tuijottais kiinnostuneena nii ehkä mä saattaisin hymyillä sille xDDDD Oonko ihanan pinnallinen?

9. Mikä eläin olisit ja mistä syytä, jos saisit itse valita? 
LINTU!!!! Linnut on kaikkein kauneimpia ja ne osaa lentää.
10. Uskotko kuolemanjälkeiseen elämään?
No tuota. Enkai mä mihinkää tyhjyyteen, olemattomuuteen tai mustaan aukkoonkaan joudu?

11. Miten pyrit ikuistamaan elämäsi parhaimpia hetkiä? 
Kirrrrjotan :3 ♥ Ainoo tapa miten voin kuvata tunteita.
Ja seuraavaks tota. Pitiköhän mun nyt kehitellä oma haastelista ja kehitellä joitain kysymyksiä.... Voi tästä voi tulla rumaa XDDDDDDD No älkää ottako liian tosissanne :'D Öööö... no voisin lisätä koko blogilistani tähän, niin morjes jos joku sattuu löytään ittensä täältä niin onhan se ihan jees juttu XD Plus en jaksa linkittää.....

Moona - invisible wall
Roosa - what's up dollface
Raura - The vertex
Roosa - la vida es un... jotain espanjaa XD
Lisa - keltaisia ruusuja, elämäni lisana
Kada - hello world
Aliisa - girl of a thousand faces
Roosa - ever dram (tsiisus tääl on roosia XD )
Kata - Error
Kaisa - antaa sataa, tulee sateenkaaria
Reichi - rock princess rainbow life
Kaisa - silly god disco

Ane tais olla haastanu jo joitakin teistä, mutta valittette sit teettekö kaks vai ette.

Kysymyksiä on:::::::
Fool-kaisa, älä suutu en jaksanu keksiä paljo uusia kysymyksiä.....

1. Miten näet itsesi? (millainen olet mielestäsi.....)
2. Millaiseksi kokisit tilanteen, jossa joku tuntematon tulisi juttelemaan sinulle?
3. Mikä seitsemästä kuolemansynnistä kuvaa sinua ja miksi?
4. Noloin asia mitä olet tehnyt?
5. Ja nyt jotain itserakasta....... KUINKA PALJON TYKKÄÄT MUSTA???? >:D ♥ jaja, miksi olen niin ihana mielestäsi? ♥♥
6. Lyhyesti, milloin olisit onnellinen?
7. Onko sinusta olemassa vähäpukeisia kuvia?
8. Mitä vihaat kaikkein eniten?
9. Kolme suurinta unelmaa?
10. Paras asia jokaisessa vuodenajassa?
11. Kaduttaako jokin? Miksi?
VASTAA SAA MONIN SANOIN o/

6 kommenttia:

  1. no nii just mun kysymyksiä käytät :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no just nii :P mut älä huoli et sä keksis mitää yhtä hyvää kysymystä ku toi mun 5.s :P en oo varma miten viiiiiides pitäis lyhentää mutta voivoi o/

      Poista
  2. seiska kohdan vastaus oli aaaivan ihan <3 ! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :3 mun luovuuteni ihan kukkii täällä XD

      Poista
  3. http://fortnightlitpress.files.wordpress.com/2011/05/knapp01.png?w=480 <--- vastaukseni. >:3

    VastaaPoista