6.2.2012

Turhuudesta te pidätte

Koska mulla on edelleen vapaata (viimenen vapaa tosin) ja tuntuu että kaikki tykkää sellasista turhista postauksista eniten, nii päätinpäs itenkki kirjottaa tämmösen vamman tänne o/

Nohnoh. Ekakski tekis mieli kadota sosiaalisesta mediasta kokonaan. Kunhan siihen ei lueta mukaan mun blogeja (koska rakastan niitä eneemmän ku melkein mitään) ja puhelinta. Onko puhelin sosiaalinen media? tuskin. JOTEN! voin lahjottaa numeroni tänne sit ku postan kaikki turhat tunnukset turhilta sivustoilta jotka pilaa mun elämän. Ja sitten voitte soittaa mulle jeejee. Ja sitte kuitenki, vaikka jakaisin numerooni lappusilla jokaselle vastaantulevalle ihmiselle, ei mulle soiteltais/tekstattais varmaa yhtää enemmän xP vajaata.

Mut tästä seuraavaan. Koska blogi jää siis, ja täs on toi formspring-linkki sivus. NII EN MÄ NYT SITÄ VOI POISTAA! enkä voi poistaa youtubee, koska videot. Enkä voi poistaa spotifytä koska musiikki, enkä mä voi poistaa fb koska spotifyn sivussa ihmislista. Joten ainoo mistä voisin kadota on.... galleria. EI EN HALUU KAIKKI KAVERIT ON SIEL. Eiku. No onhan ne, mutta ei ne sielläkään mulle mitään sano. Saatanan homot :P Enkä voi lähtee qruiseristakaan, koska sit kukaan ei usko et ite oon homo :<

Ja tästä päästään lopputulokseen, että koko postaus on turha ja pystyn puhuu itteni ympäri, etten poista mistään mitään. MUTTAKUN EI PYSTY JAKSAAN MITÄÄN PÄIVITTELYÄ. asd. =.=

Ja haluun lukijoita mun suloseen kauniiseen taiteelliseen blogiin. Miksei kukaan lue sitä vaikka se on ihana? :< Kukaan ei ees klikkaile niit tagei sinne :< yhyyyyyyyy.

Ja jotta pysyisin oikeessa genressä (turhapostaus) mun pitää lisätä tänne niit tekotaiteellisia hienoja kuvia joita en vahingokskaa pystyis ite ottaan. Mut en jaksa. Mut musiikkia voin teille jakaa >:D


Yeah... se siitä. Voisin mennä salille bodailee mummeleiden kans. Toivottavasti ne on tänäänki siel, nii mulla on omantasosta seuraa siel.... Tai no melkein, koska ne nostaa tyylii 40kiloo enemmän ku minä XD

plaaplaaplaa. Oon kattonu taas skinssiä ihan innoissani. Ah rakastan niiden vaatteita. Rakastan niiden partyja. Rakastan Emily x Naomia. Rakastan Cassiee. Rakastan Englantiaaaaaaaa. Kuka vie mut Englantiin joskus? :'<


Alko jostai syystä vähän naurattaan, ku selailin kovalevyä ja muistin et sain just sinne yhen uuden videon. :_____D

voooi mä haluun tollasen :____3
Ja haluun et tulee kesä niin saan pukee korkkarit ja lähtee juoksentelee kaupungille ja ostaa mun seuralleni mangojätskin kioskista.

Ja nyt ku sain aikaseks tämmösen turhan postauksen, mitä oon harrastanu viimeks jokus -08 niin voisiko joku nyt viittiä sanoa että onko tämä oikeesti kivaa tällästen lukeminen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti