13.2.2012

Liekeissä

Mä rakastan Skins-sarjaa. Mä en tiedä miks, se on vaan ihan täydellinen. Siinä on hyvät hahmot, juoni on mielenkiintoinen, aiheena ystävyyssuhteet, brittiaksentti, henkilöillä on ihana tyyli, Bristolin maisemat ja partying! Just sellasen elämän mä haluan. :'D

Sukupolvet menee ihan yksinkertaisesti, jokasesta sukupolvesta on kaks tuotantokautta ja sillee. Toka generation on paras. Eka on hyvä. ja kolmas on ihan vammanen. Ja se nyt tässä on aiheena, miks se kolmas on ihan typerä mun mielestä, ku ekat oli niin täydellisiä?

Vaikka oon kattonu siit viidennestä tuotantokaudesta (3 sukupolvo, eka kausi) vaan muutaman jakson, mä vihaan sitä jo. Siin on mun mielestä yks hyvä hahmo, Franky. Loput on vaa täytehahmoja. Ei edes puolille hahmoista voinu keksiä mitään hyvää taustaa, miks niiden kaikkien pitää olla täytehahmoja? =.=

Ja en nyt viitti valittaa enempää, mutta ihan periaatteesta koko 3. sukupolvi ärsyttää mua. Ja nyt ihan sen kunniaks, voisin mennä kattoo kyseistä kautta ja sen jälkee tulla peruun kaikki puheeni tääl o/ Tai no oikeesti, koska nyt alkaa telkkarist se 6 kausi nii 5pitää nähdä ensi niin~ NÄKEMIIN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti