3.3.2012

Harrastakaa kirpparishoppailua

..Ikaalisten kirpputorilla. Koska mulla oli siel just kasa vaatteita. Ja mä olin ihan paniikis tänää ku piti hakee ne pois sielt, et kuitenki mä joudun viel maksaa ylimäärästä sinne et saan vuokran maksettua, koska se otettiin siis siit tuotosta. Ja mulla oli rahaa 12,95 ja olin tilannu hajuveden joka makso 12€ Elieli.

No käytiin sit hakemas ne tavarat (minä ajoin) ja heittelin niit sinne ikean ihanan isoon kassiin. Huomioin et siit oli kadonnu yhet kengät (neki on kuitenki pöllitty) ja yks hame. No vähän apeana kävelin sinne kassalle ja alettiin hoitaa kaikkia juttuja; eli sain rahat käteen ja kuitin. Ja millä helvetillä mä sain sieltä 50€ O_O

Maailma on ihmeitä täynnä. Saan sen hajuveden jee :D Ja asd, pitäs varmaa alkaa kuvaan, et tästäki blogista tulis jännempi mut ei vaan voi jaksaa.

Ja millä ihmeella just ne tavarat, mitä ajattelin et varmasti menee, on edelleen mun omistuksessa?? Ei kukaa haluis ostaa valkosta juhlamekkoo, valkosta toppia (semmonen just nii pissistyylinen et ois varmasti jonku pitäny haluta se) valkosta jakkua tai tosi söpöjä talvikenkiä. Ees mun talvitakki ei menny. asd.

OLISIN TÄSSÄ MYYMÄSSÄ PINKKEJÄ PIDENNYKSIÄ, KIINNOSTUNEITA???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti