25.3.2012

Rage

Asd. Kylläpäs on ikävää tämä elämä. Mua on nyt satutettu vaihtelevasti erisuunnista niin kivasti, et tekis mieli tauotta vaan huutaa, paiskoo tavaroita, hakata ihmisiä ja kostaa kaikin mahdollisin tavoin jopa asiaankuulumattomille.

Ah mä oon jo kehitelly niin paljo erilaisia suunnitelmia miten voin suututtaa toisia, satuttaa niitä ja ajaa ne nurkkaan. Ja näihin liittyy kyseisiä asiaankuulumattomia, mutta ei pahalla niitä kohtaan. Ne on vaan välineitä siihen et saan mun tyydytyksen sillä kun mun kohde tulee poraan että oon kusipää ihminen ja mun pitäis hävetä.

Joskus tulevaisuudessa mä ajattelen olleeni tosi lapsellinen, mutta silloin voin lohduttautua muistelemalla mitä kaikkee mulle tässä hetken sisään on nyt tehty. Ja lähinnä sillä, et muistelen kuinka lapsellisia mua satuttaneet ihmiset siis olikaan.

Joku jeesussääntö oli että: kohtele ihmisiä, kuten haluat heidän kohtelevan sinua. Ja sitä on luvassa.
Nyt vaan vaaniin niitä otollisia hetkiä mun kostoni toteuttamiselle.

1 kommentti: