13.4.2012

saatoin olla ulkomailla

..taas. Itävalta tällä kertaa. Ei nyt mitenkää erityisen kaunis paikka, alan vihaan Eurooppaa täs pikkuhiljaa. Kaikki Euroopan maat on ihan samanlaisia, ihan yhtä rumia paikkoja. Pakko lähtee seuraavaks matkustaa tonne Aasian suuntaan. Eiku oho, ei voikkaa, ku lupauduin lähete sinne Espanjaan =.= Ja millähän rahoilla; yllättävän paljo rahaa sinne Itävaltaanki meni. Yllättävän paljo rahaa baariin kulu, ku lasku oli porukalta 250€ öö, mitä?

Ekana päivänä sää oli kiva. Aurinko paisto, ja saatoin jopa välillä riisua jakun pois. Sit loppuviikon pukeuduinki sit vähintää 3paitaan ja takkiin. Ja edelleen oli kylmä. asd =.=

Oli tosi jännittävää käydä kattoo Anton Brucknerin hautaa. Tämä suuri säveltäjä oli toiveidensa mukaan haudattu Euroopan toiseksi suurimpien urkujen alapuolelle, jotta hän kuolleenakin voisi kuunnella lempi-instrumenttinsa sulosointuja! Juuri kyseisellä esittelykierroksella aloin vihaamaan urkuja viulun lisäks.

Asuttiin siis siellä host-familyissa, ja mun ja Annan perhe oli tosi mukava + asuttiin omassa asunnossa kaksin >:D HA.HA Ku perhe asu omakotitalos nii me käytii siel aina syömäs, ja sit mentii nukkuun tien tosielle puolelle kerrostaloon, jossa oli hostisän toimisto :'D Oli tosi upeeta :D vaikkei me ny siel ihan hirveesti siel oltukaan.

Mitähän muuta... No ainaki kuvia on tosi paljo, mut jostai syystä ite en oo nähny ku jonku 5kuvaa..... ja niistä kolmessa olin minä ja niistä kolmessa näytin typerältä xP lähinnä koska kuvat oli sielt baarist, ja olin tosi edustavassa ajatusmaailmassa sillon o/

 Ja tähän kappaleeseen olen nyt täysin rakastunut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti