24.4.2012

It's like I told you, honey

Mä istun samalla rappusella ja katsellen samaa aurinkoo kun joskus viime syksynä kun kirjotin syksyn auringosta. Kauheen runollista tässä on se, että tuol 20m päässä on joku korjaajaihminen meidän pannuhuonees kattomas ettei paikat hajoo lopullisesti XD

Mä tässä mietin, että pitäskö mun alkaa kirjottaan vähän useemmin taas. En kyl tajua mistä mä repisin muka tekstiä yhtään mihinkään. Tai aikaa. Aikaa on tänää, viimestä kertaa ennen seuraavan viikon viikonloppua, koska mun suunnitelmat meni vähän silleen ja tälleen joten~

Istun viimestä rauhallista iltaa Suomen auringossa. Sama aurinko Espanjassa on, mutta se ei ole yhtä tunteellinen, se on paljon lähempänä, lähes ahdistavana, roikkuen taivalla. Nojaa, en oo kovin innoissani matkasta, kuten oon jo varmaa ehtiny ilmaiseen, mutta kuitenkin.

Ku ois niin paljo kaikkee kivaa mitä just ton matkan aikana ois Suomessa. Ois vappu, ois juhlat joita oon odottanu, ois 'kutsuvierailu' presidentin linnassa, ois aikaa. Ja mä jään tästä kaikesta paitsi ihan vaan, koska mä en ollu tapreeks rohkee sanoon sitä yhtä sanaa, ei. Ja se pitäs osata.

Ah kerronko, että rakastan Lana Del Raylta kahta tiettyä kappaletta Samoin rakastan yhdeltä tietyltä ihmiseltä kahta blogia ah, ah

Ja meille on jostai ilmestyny tommone ihana kirjotuskone, haluun mennä kirjottaa sillä jotai kaunista! Kirjotin jo yhen typerän runon xP mut haluun kirjottaa jotai oikeesti ihanaa. Sil on hirveen vaikee kirjottaa, ku ei voi pyyhkiä mitään asd, mikä tarkottaa, et mun teksti on täynnä vihreitä o/ But it's part of the charm.

Jos joku ei nyt tiennyt, ihanaa sain kesätiötä valokuvausliikkeestä ^^ Ja en oo tainnu myöskään ilmottaa olevani nykyään täysi-ikäinen ja omaavani ajokortin, mutta en autoa jolla kehtaisin ajaa. Joten ajelen pussipäässä joko perheautolla tai pienellä mummeliautolla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti