1.12.2011

U talkin to ME??

Part one.

Heippa.. No tota, koska mulla oli tylsää otin tossa yksin päivä videota tänne :P (koska kaikki muutkin....) Joten siis.. Mä en oikee tiä pitäskö mun tuhalata teidän aikaa enempää.. Mut koska oon pitkäs matikas, nii osaan laskee että koska toi video on joku 6min, ja yleensä teillä kestää lukee mun postauksia suunnillee 10min, joten voin selittää vaikka lisää mun hiuksista, koska en nyt keksi mitään muutakaan XDDDDD


FAAAAAAAAAAAAAIL TOI ILME XDDD eijeesussss xDDDD mua alko nolottaa nyt jo XD

Part two.

Kuinka saada hiukset tapettua lähes täydellisesti?

ihan eka värjäys
Ensi alotetaan kiduttamisella, suorita 2kk välein hiuksille täydellinen vahvin-mahdollinen-blondaus käsittely. Mulla riitti 6-8 sävyä vaalentava blondaus :P Ja suorita tämä käsittely alussa ainakin kahdesti, jotta saat ensimmäisellä kerralla värjätyn juurikasvun piiloon. Jatka tätä käsittelyä 2 vuotta.

Kun olet päättänyt värjätä vaivalla saadun vaalean piiloon, valitse jokin erikoinen väri, mitä aiot kokeilla vain kerran elämässäsi. Suosittelen shokkivärejä saadaksesi kerättyä tarpeeksi huomiota, kunnes päädyt tylsään ruskeaan. (jolloin et saa huomiota enää lainkaan)

toka värjäys kunnolla
Tässä kohdassa, kun väri on ostettu, huokaise helpotuksesta, että hiukset ovat jo blondatut. Ei tarvitse huolehtia muusta kuin siitä että laittaa shokkivärin päähän. Koska ensimmäisellä kerralla jännität muiden mielipiteitä, et uskalla pitää väriä tarpeeksi kauaa, jolloin se jää hailakaksi, ja sait juuri värjättyä valmiin juurikasvun!

Joten seuraavana päivänä toinen värjäys, jolloin väriä tuntuu tulleen liikaa. Ja panikoit kirkkaasta väristä, joka shokeeraa kanssaeläjiä.

Kuukauden päästä väri on haalistunut homeisen vadelmanväriseksi (pinkki siis) joten päätät ostaa laimean blondauksen, jolla saat juuret oranssiksi, ja seuraavana päivänä lisäät päähäsi shokkivärin loput. Ja lopultakin pidät sitä koko ajan, jolloin toisella kerralla tullut värjäystulos muistuttaa vadelmaa, kun nyt se on supervadelma! o/ (vadelmat on kivoja :3 )

tämänhetkinen muikee värjäys :'D
Joten tästä värjäämisestä on suunta vain alaspäin! Väri haalistuu taas, ja värjään ruskeeks, koska se on oma väri, ja sitten ei tarvi värjätä enää nii paljo. Sit joudun leikkaa hiukset, koska latvat on siinä kunnossa :< Just ku sain ne kasvatettua pitkiks >.< Nojaaaaaa.

1 kommentti: