10.12.2011

Huoh, tätä draamaa!

Part one. 

Jumituinko hieman tällä viikolla kattoon yhtä j-draamaa? Suunnillee 20 45min kestävää jaksoo meni läpi 4 päivässä, vaikka tietenkin nukuin yöllä ihan kunnolla ja olin koulussa jne. Eli siis aina, kun mulla oli vapaata aikaa, mä etin koneen ja aloin kattoo tota fanikikattelu addiktion kokemista.

Löysin draaman Hana Yori Dango mun yhen kaverin blogista, kun selailin sitä tylsänä päivänä. Ajattelin, ku kyseinen kaveri oli ihkuttanu mulle kaikkia draamoja mitä se yhteen aikaan katto paljon (tästä lisää löytyy sen blogista XD ) Joten mikäs sen parempi paikka ettiä joku random draama jonka viittis jaksaa kattoo, kun sen kaverin blogi. Yhen nimen vaa satuin poimii sieltä ihan randomilla, ja sen sarjan tokan seasonin latasin.

Mä halusin päästä kattoo sitä jo, mut se ei ollu ihan ladannu kokonaan, eli kattoin sielt ekan ladanneen jakson, mikä sattui oleen 5. jakso. JA VOI JEESUS SENTÄÄ sitä kikattelua ja ihastuneita kiljahduksia, ku kattoin sen yhen jakson. Heti seuraavaks mun oli siis aivan pakko mennä ettii se eka season. Ja se lataukseen samantie.

Ja kun se latas. Alko mun draama addiktioni kukoistaa :''''D Ei jestas mua melkein nolottaa myöntää tää, mut mä oikeesti tuijotin sitä ruutua ihan innoissani ja kikattelin kaikelle ja huusin ittekseni "TUUUUIIII KUN ON SÖPÖÖÖÖH!!! HIUKAN TOI ON SULONENNNN!!!! ♥♥"

Ton draaman tapahtumat on oikeesti tosi kliseitä ja monet asiat on tosi ennalta arvattavia, kaikki mahdolliset rakkaus-sattumat tuli mukaan ja muutenki tosi tommonen.. jos olet liian realistinen ihminen, tämä sarja ei sovi sinulle - mut silti mun oli pakko kattoo koko sarja loppuu heti, koska en tienny mitä lopussa tapahtuu xD

Eli tapahtumat on kliseitä, mutta ne hahmot on vaa nii ihania!! (lue: kliseitä) Miettikää nyt, köyhä koulutyttö, jonka perhe säästää kaikki rahansa siihe et tytär sais käydä elittii koulua. Sitten eliittikoulussa on pahisjengi, joka sitten alkaa kiduttaan tätä tyttöö. Ja loppujen lopuks kaks nistä jengin jäsenistä rakastuu tähän tyttöön ja alkaa mustasukkaisuus + mitä tytön nyt pitäs tehdä -draama voi alkaa o/

En mä tiä, ehkä toi sarja on vaa jotenki niin.... inhimillinen.. joka tapauksessa. :''''D Tytön perhe on ehkä maailman pöhköin x''''D Pahisjengin pääpahis on nii pahis, et sekoilee koko aja sanoissaa, ja sanoo kaikki asiat väärin x''''D Tytön työnantaja on fiksu nainen, joka kertoo työntekijoilleen, kuinka 'the man i once loved--' Jeps, se kertoo, että sillä oli suhde kerran Petteri Punakuonoon.... o.ö

asdasd. Mä haluisin vaa ihkuttaa tätä, ja kertoo kaikki tapahtumat, mutten ihan viitti :P Koska joka tapauksessa, te kaikkkiiii lataatte nyt tän sarjan ja alatte kattoo ja kiljutte sille ruudulle kuinka rakastuitte johonkin hahmoon.

Mä en tajua miten noin kliseistä ja yllätyksettömistä ja toisella tapaa täysin odottamattomista tapahtumista on saatu kasaan näin pahan addiktion aiheuttavan sarjan xDDDDDD Se vaan on ihana. Mä jopa pakotin mun poikaystävän (= jou olen kovis, hakkaan kaikki jokka vaa puhuuki mulle, mee pois tai saat turpaas) kattoo yhen jakson tosta sarjasta, ja kun oltii saatu jakso katottua loppuun se sano vaan "EIIII EI SE SAA LOPPUAAA!!! Mun pitää tietää mitä seuraavas jaksos taphatuuuu?? Meneekö se tyttö sinne vai ei??? Äääääää katotaan seuraava jaksooooo!!!"

Loppuarvio: ★★★★★ Addiktiota aiheuttava klise ja niin tavattoman ihana sarja!

Part two.

Mitähän muuta kerrottavaa mulla olis?........... Joulu on tulos. Koko viikonlopun juhlin. Pitäs myydä karkkilaatikoita. Kuulin juorun, et olisin kuulemma kihlois, kiva tietää itsekin. Sain vähän noita mun tavaroita lahjotettua pois (kattokaa ihmeessä muutkin o/ ) Veljellä on kavereita yötä, olin jo unohtanu ku ne oli nii hiljaa, nyt ne tosin heräs, kauhee melu X'D Mun yöseura nukkuu edelleen :'''D Oon päivitelly mun toista blogia taas, ja pitäs lisää kirjotettua kunhan vaan saan ton epämääräsen tunnemössön päästä muutettua sanoiks ja paperille. Alko vihdoin sataa lunta. Pitäs koristella piparitaloja meidän luokan joulumyyjäisiin. Ja tykkään piparisulkaasta. Taidan mennä herättään ton yhen..... ----->

2 kommenttia:

  1. hana yori dango on ihana! :D:D kakkos seasonia en oo koskaa kattonu ku en tainnu jaksaa kattoo ykköstäkää loppuu(siit on 2vuot aikaa, ei voi muistaa :'''DD) mut tosta on muistaaksein kans tehty elokuva mikä on kans kiva!

    VastaaPoista
  2. EÄÄÄÄHH!!!! elokuva :') PITÄÄ KATSOAAAAA JEJEJEJEJEJ WHUUUU mä olin jo melkein surullinen, ku katoin ton loppuu ja en enää tienny mikä mun elämän tarkotus on XDDDD

    VastaaPoista