30.12.2011

re-christmas

Real part two.

Koska jos oikeesti aletaan miettiin, niin toi edellinen postaus oli..... huono, syvältä, hirvee, ällö, masentava, turha, asiaton, tylsä, ärsyttävä ja kaikin puolin typerä. JOTEN mä teen nyt samaan aiheeseen uuden postauksen. Eli siis jouluun liittyen. Toi eka huonopostaus ois ollu näin-teet-huonon-blogin eli part one, ja sitten tä ois se part two. :P suckers o/

Eeeeeeli: Jos oisin jouluna tutkinu lahjani iiiiiiiiiiiiiihan pikkusen paremmin, nii oisin voinu suoraa kirjottaa tollasen kivan postauksen, mutta koska on kiire ja en keskity mihinkää ja plaplapla, niin vasta eilen tutkin lisää mun lahjoja.

Olin saanu kummeilta lahjaks tommosen paketillisen toffeeta, ja eilen halusin sitten maistaa, että miltä se maistuu. JA SITTEN TAPAHTUI NIIN ETTÄ::::::::::::::::::::::::::::::::::

Tässä ensin tämä ihana toffee rasia!!!! purpur
Näyttää vähän tylsältä, enkä ees tajunnu et tos on toi vasara ku avasin ton paketin XDDD

Ja tässä tämä vielä ihanempi TOFFEE VASARA XDDDDDDDDDDDDDD
Ensin otetaan toffee käteen ja sitten MÄJÄYTÄN SEN VASARALLAAAAA \o/
HOHOHOHO Mä kikattelin ihan sekasi ku löysin ton vasaran.
Sit ku mun poikaystävä oli mun luona, nii vuorotellen revittii tota että:
anna mä katon, eiku se on mun, mut mä haluun kattoo kans x__________D
Lapsetti :''''D

REAL part two.

Tarjoilen vain viskiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti