25.12.2011

Vähän kaikkee

Part of million.

Koska joulussa ei oo mitään uutta, ja kaikki kirjottaa kuitenki samoista asioista, mäkään en keksinyt mitään uutta ja ihmeellistä kerrottavaa =.= Joten kerron vähän kaikesta.

Jouluruoka

Koska joulu koostuu lähinnä pelkästään ruoasta. On syöty suklaakonvehteja, kinkkua, porkkanalaatikkoo, graavilohta, rosollia, savusiikaa, maksalaatikkoo, luumurahkaa, bataattilaatikkoo, kermaperunoita, sienisalaattia, juustoja, lanttulaatikkoo, perunoita ja

Työt

Joulu on hyvää aikaaa mennä töihin, saa tuplapalkan.. Mä ja kaveri puettiin kiltisti tonttupuvut päälle ja mentiin Ikaalisten kylpylään tervehtiin ihmisiä, ja leikkittään lapsia. Yritettiin päästä joulupukin kanssa samaan kuvaan, mutta se ehti lähteen jo ja unohti meidät :< Mä en oo laulanu kaikkina jouluina yhteensä niin paljo ku töissä ehdin laulaan..

Joulusiivous

Siitä se joulu alkaa. Siivosin monta päivää, monta tuntia päivässä. Ja asd. Aloin väsyyn siihen loppuajasta. Ja nyt on sitten siistiä!

Lahjat

Sain kaikkee kivaa ^^ arvakkaa mitä kaikkee? No tossa on HelloKitty pehmolelu, ja -loota, jossa oli HelloKitty nomination :'D Sitten jouluvalot linnunhäkissä, Kaisa oli ehkä sulosin kun se anto noi mulle: sain pienen paketin mis oli huulirasva ja pienelle ruutupaperin palaselle kirjotettu "kysy lahja erikseen" Ja minähän huusin Kaisalle että missä on mun lahja. Käski laittaa silmät kii ja kuljetti mut mun huoneeseen joka oli pimeenä -paitsi noi jouluvalot. Katalta sain ton hienon piirrustuksen. Äite btw kysy että onko mulla joku häkkilintu teema. -ei ole. Sitte maailman ihkuimmat snapsilaasit XDDD kuka ei haluais värikkäitä muovisia laseja? XD Sit sain lahjakortin parturiin hiustenvärjäys ja leikkaus. Nyt pitää keksiä, että MITÄ MÄ TEEN TÄLLE PEHKOLLE?? Sitten viimesenä mainittavan arvosena: The GazettE Dim. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH <33333.......... Olin tilannu ton itte ittelleni, äidin rahoilla tosin, joten sain sen vasta nyt, mutta... aaaaaahhhhh...... <3 melkein pysyin järjissäni kuin kuuntelin tota illalla... Harmi vaan et mun cd-soitin hajos just =.=

Lady Oscar

Arvakkaa mitä oon kattonu koko joulun. Jostain ihmeen syystä oon heränny joka päivä 8aikaan, joten ne 5h, kun odotan että muut herää, oon luonnollisesti kattonu Lady Oscaria XD Voi sitä draamaa 1700-luvun Ranskassa! <3

Typerät jouluntoivotukset

Ja Kaisan hyyyyväää huomenta. Kun tossa yöllä viel vähä 12jälkeen selas facebookin julkaisuja, siellä luki suunnillee 297:llä mun kavereista joku jouluntoivotus, yleensä "hyvää joulua kaikille" tai "joulut." Koska noi jouluntoivotukset oli niin henkilökohtaiset ja persoonalliset, ne on mun mielestä maailman turhin asia. Ketään ei kiinnosta, vaikka sä kuinka monta kertaa kirjotat hyvää joulua, tai onnellista uutta vuotta jolleki julkiselle sivustolle, mistä kaikki paikkakunnan ihmiset voi lukee ne. On niinku niin henkilökohtaisesti otettu olo siitä, että oot muistanut muakin, kun kirjotit toivotukset sinne!

Yhdessä olo......

Se on kai se joulun "teema". Meki pelattii ainaki 3kertaa random lautapelejä yhdes. Ja sit pelattiin vähä wiillä kaikkee ihkua yhes. Ja katotti telkkaria yhes. Ja syötiin yhes. Ja avattiin lahjat yhes. Joo on vietetty aikaa perheen kesken jee. Veljetki tuli kotiin. En tiä mitä kerron. Kaisa teki näin. *näyttää*


Ice Age Mammuttimainen Joulu

Ette arvaakkaan.... Saatiin toi yhteiseks joululahjaks. Koko lysti kestää 21min, mutta ei tuu hetkeekään millon ois rauhottunu sen verran ettei edes hykertele itsekseen kun Diego hyppää lankakerän kimppuun, tai kun muinaisoravan naama ilmstyy yhtäkkiä Mount Rushmoren seinämään. Eikä kyllä uskois, että Sipsu-niminen poro on sen näkönen. Suosittelen.

Ja koska loppujen lopuksi olen tosi tylsä ihminen, ja haluun päästä kattoon Lady Oscaria taas (Eetu kattoo vieres X-filesiä, Kaisa pelaa toisella puolen Zeldaa) - joten hyvät joululut kaikille teille o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti