25.11.2011

Lahjon teitä \o/

Part only.

Jees moi, jouluun on alle kuukausi (!!!!!) ja mä oon ollu niiiiiin kiltti tyttö, että tarvin tilaa mun uusille miljoonille lahjoille , niiin niin... Koska joulu on antamisen ja saamisen (eli............) aikaa, niin 
MÄ LAHJOITAN TEILLE NYT TÄSTÄ MUN TAVAROITA KOSKA MUUTEN NE MENEE ROSKIIN PAIPAI !!!!

Joten teen tähän ihkun listan (ettekä sit naura mulle >:( teitä tässä vaan ajattelen kun annan ilmaisia lahjoja) jaja numeroin niitä ja sitten kivasti ilmoitatte että minkähän noista kaikista haluaisitte. Annan ne sitten seuraavalla kerralla kun nähdään, tai sitten jos haluaa postissa tulemaan, nii valitettavasti joutuu maksamaan mulle pari euroa posteihin, koska munkin pitää tosiaan ostaa joululahjoja xD

Ja mustakaa, ei saa nauraa tai mä loukkaannun.
NRO1 on tollanen vihree-musta kauluspaita, vähän pidempi malli, hihat saa pidemäks joo ne on tos vaa kääritty. ehkä koko s-mNRO2 mustat farkut, pidempi malli taas, kokoa 30
NRO3 harmaa huppari, tota.. ehkä joku s-m taas normi-lyhyt malli
NRO4 keltaset shortsit tosi kivat on koko s
Ja joo, jotkut näistä on mun siskolta, kun kuitenki alatte pätee siel :P
NRO 5 Pitkä valkonen paita "love, music, set me free" Jeejee tooooshi ihkua taas.
NRO 6 kelta-vihree-valko -raidalliset sukkikset o/ mun mielest kivat, jos vaan käyttää vähä värikkäämpiä vaatteita ku minä o/ s
 NRO 7 harmaakin harmampi paita tosi harmaa t-paita ei kertaakaan käytetty jaja... ostin sen alunperin cossipaidaks, mut sitten ostinki toisen mis ei ollu hihoja ollenkaa.... S
NRO 8 vihreet farkut, koko s-m....... en osaa ihan sanoo liian kauan ku oon viimeks käyttäny, ja en jaksa kävellä huoneesee kattoo kokoo XDD
NRO 9 "i am back in black, and this is how i wear it" koko s, mitäs tosta ny sanois... kiva se on.
 NRO 10 musta minihame koko s jaja... siin on toommosta "pitsiä" varmaa sentin matkalta helmasta
NRO 11 toi huppari, koko m. halutkaa ny joku se XDD
NRO 12 laukkuuuuuuuuuuuuu kuka haluaa laukuuunnnn sini-musta-nätti laukkuuuuuuuuu
NRO 13 my favourite XDDD HAMPPUHUPPARI XDDD ei pahalla, siinä vaa on hampunlehtiä ja "sikareita" tos printis :''''''''D se on tosi jees mun mielest :D
NRO 14 harmaa kietaisupaita, noi narut roikkuu tos, mut ne kierretään toho vyötärölle nii et sivulle tulee rusetti
 varmaan naisellisimmat vaatteet, mitä omistan :'''''D Ja molemmat on tosi ihania, jos vaan oisin nainen, nii kyllä käyttäisin o/
NRO 15 musta t-paita, tohon joku ihku toppi alle niin on söpöööh. toi laskeutuu tosi nätisti, ja siin on sivuil tommoset "taskut"
NRO 16 kultaset tennarit, ei ehkä ihan tähän vuodenaikaan mut kuitenki XD  Mä en oo ikinä uskaltanu heittää näitä pois, ku noi on vaa niiiiiiii ihkut tai jotai.... :D
NeRO 17 noi tommoset "hanskat" ostin noi joskus kun olin tooooooosi söppänä pikkuernu </3 voin tehä teille sellasen "tältä näytin joskus" -postauksen nii näätte kui kuuma olin XDD
NRO 18 vaaleen sininen
NRO 19 keltanen
NRO20 vaaleen violetti? ehkä?
NRO 21 vaaleen sininen
NRO 22 valkonen
NRO 23 punertavan ruskee ehkä?
NRO 24 kultanen
NRO 25 punanen glitter
NRO26 vaaaaaalee violetti
NRO 27vaaaaaaleeeen punanen
NRO 28 oranssi... o.o täki on ollu meillä niin kauan ku muistan.... miksköhän?? XD
NRO100 (vaan koska olen huolimaton) hopeeeee
Nämä on kyl kaikkei hienoimmat kuvat mitä sain otettua...,
en enää ikinä kuvaa mun huonees mitään >.< 
ainii ja muuten, en testannu noidne kynsilakkojen toimivuutta, mut eiköhän ne jotenki toimi... :D
 NRO 29 punanen rusetti
NRO 30 valkopilkullinen rusetti
NRO 31 "leopardikuvioinen" rusetti
 Voi kun söpöt hiusrusetit siinä ;_______; Tämä taas oli sitä aikaa kun olin joskus pikkuscene </3333
 mua melkein itkettää luopua näistä ;_____; heippa rusetit.... Mut mulla on kruunu jäljellä >:D jos taas vahingoks tulee scene fiilis nii puen sen. >:D

NRO 32 toi valkonen kasettisoitin paita menee myös o/

No itseasiassa, kun yritän lisätä tuolta blogin muista postauksista kuvia, ja ne ei lataa, nii vähä randomilla heittelen XDDD ja toi kuva sattu tohon tulee, nii koska toi paita ei ollukaan mulle sopiva, ja sisko ei tykänny siitä (sehän oli se varasuunnitelma, jos ei sovi mulle) NIIIIN

NRO 33 Ei toi hopee shampoo, se vähä niinku kuoli jo XDDD Mut siis toi vaaleille hiuksille joku kiiltovahageelijotain en muista tarkallee mikä sen nimi olikaan.... :''''''D
NRO 34 Delfiinikorvikset tuosta moi
NRO 35 Perhoskaulakoru
NRO 36 enkeliriipus
NRO 37 sydänkaulakoru
NRO 38 sydännappikorvikset
NRO39 sydänkorvikset riippuvat

NRO40 vihreet nappikorvikset
NRO 41kultaset renkaat
 NRO 42 sydänkorvikset
NRO 43 vaaleenpunaset renkaat
NRO44 mustat renkaat
Koska musta ois nyt hirveen kiva saada näitä pois johonki, niin saatte mainostaa tätä postausta ihan mielellään muille ihmisille o/

PS. oikeesti tä oli vaa joulusiivous, et saan mun ostamat joululahjat mahtuu johonki viel hetkeks
ja teen tän vaan siks, et kerranki saisin kommetteja o/ 

 mä oon niin onnellinen kun tää vuosi loppuu =.=

17 kommenttia:

  1. hihiii outiih mä voisin haluta ton musta paidan jaja ne ekat vaatteet sen paidan ja farkutt ja sitte vihriät nappikorvikset :)

    VastaaPoista
  2. NeRO 17 minun kiitos, voin hyvitykseks tuhertaa sulle jouluks jonkun kivan kortin/kuvan jos haluat. :3

    VastaaPoista
  3. Hoho numero 10 kiitos :Dd ja vähä ihana idea tääl lahjottaa noi! Ite olisin varmaa tyhmänä heittäny roskii tai jotain vaa :D

    VastaaPoista
  4. eli nro 01,02, 15 ja nro 040 :))))))) täälllä on si taijja ikaalisista :)) ;)

    VastaaPoista
  5. okay kiitoksia paljon :D

    Kata: selkee, tuon noi sulle huomen koulus o/ >:D hohohoho JA kylläkiitos ottaisin mielelläni ihkun kuvan joululahjaksi :)

    Moona: säästän sulle ton hameen, saat sen sit ku nähdään :)ja kiitos paljon x) kerranki joku kehuu mun älykkyyttä :D

    Taija: okay sulle tulee noi neljä, mut sä oot nii pieni, et noi farkut on sulle kyl aikas isot..... Ainii ja muuten voitas varmaa sopia tosta millon saat noi, ooks vaikka tulos joku päivä tonne yläasteelle taas?

    VastaaPoista
  6. no farkut voi si jättää poies :) ööö, meillä on nyt toi työssäoppiminen että en oo varma ;s miätitään :)

    VastaaPoista
  7. okaaay no ilmottele sitte ku oot tulos jossai vaihees sinne, tai jos keksit jonku muun mis voisin antaa noi :D

    VastaaPoista
  8. .. mäki kehun sun älykkyyttä, koska tää on oikeesti ihan loistava idea ~ ! miten voit olla noin kiltti :'D ♥ .. (okei ite oon ni pihi, tekis pahaa luopua mistää mut sun innoittamana voisinki lahjoo jotai viel pois mun nurkista XD)

    mut mua kiinnostas kyllä toi .. kiillotusvaha sydeemi tosi paljon ja toi huppari? : o

    vitsi. okei joo, tekis kyl mieli vaikka maksaa niistä tai. ehkä voisin ostaa sulle jotain kivaa lahjaks ja tuoda desuun. ; ))) onko jotain mitä tarvisit? x3

    VastaaPoista
  9. awww ane oot ihana :3 siis toi hamppuhuppari vai mikä? ja vaha, selkee :) Ja voidaanhan me tässä ehkä treellä nähdä jossain vaiheessa ennen desuakin? :D

    Ja kiitos mun älykkyyden ylistämisestä XD mietin kauheesti, et ihmiset ajattelee et oo ihan idiootti :< mut hyvä ettei x)

    eikä sun oikeesti tarvi maksaa yhtään mitään, poishan nuo muutenki on menos :D mut jos sä nyt välttämättä haluut ostaa mulle jotakin niin voisinhan mä ottaa asunnon, auton, jokku kivat piilarit, nättejä koruja ja koiran :'''''''''D no mut ehkä joku kiva koru, jos nyt välttämättä haluat lahjoo jotain, mut ei sit oikeesti oo mikään pakko :D

    VastaaPoista
  10. eiku toi 11, itseasias. x3 hmmh ~ : 3 no aws. ite oot ihana. x) ja joo voitaisiin kyllä sopia, saa nähdä et millon sinne päin taas vaan sattuis menemään sillee sopivan tilaisuuden tullen. :''D

    Ja etkä oo idiootti. Hih. Joooo ja toki ostan sulle noi kaikki, vaikka Japanin kaupanpäällisiks ja nykin loistohotellin ja michael jacksonin arkun eiku. XDDD

    VastaaPoista
  11. WHOOOO IHANAA ANE <3 sä kyl tiät mitä nainen haluaa XD <3

    okay toi huppari siis :) muttamutta.. pitää kattella jos eksyttäis vaik tos joululomalla treelle ^^ jeje

    VastaaPoista
  12. onko kukaan halajannut noita vihreitä farkkuja? jos ei voisin haluta ne mun vaatekkaappiiin :---D<3

    VastaaPoista
  13. jooooo toki saat ne ^^ nyt sun pitää vaan kertoo mulle että. millonka oot koulus sillee et voisin tulla heittää ne sulle vaikka jos ite pääsen aikasemmi tai jtn... ihan sama, meen kommentoimaan galleriaan saman XDDD et kuitenkaa hetkee kato tätä :'''D

    VastaaPoista
  14. mitä noista on vielä jäljellä ? XD otan lahjoituksia vastaan :---)

    VastaaPoista
  15. jäljellä on vielä vaikka mitä :'''''D

    nro1 kauluspaita, nro7 harmaa paita, nro8 vihreet farkut, nro10 hame, nro11 huppari, nro15 musta paita, nro17 hanskat, nro33 geeli, nro40 vihreet korvikset on mennyt jo, muuten kaikki on lahjoitettavissa sulle :D

    toivottavasti muistin sanoo kaikki x) no pahoittelen sitten, jos valitset jotain sellaista minkä oonki jo antanu pois. :D Eli nyt vaan, listaa tuleen, mitä saisi olla? :3

    VastaaPoista
  16. voisin ottaa noi kaikki söpöt rusetit ! ja sit tuubitoppi ja kasettipaita vois tulla mun luo sovitukseen (8 nii ja toi nro9 paita ! XD

    VastaaPoista
  17. sorry tuubitoppia et saa mut muuten kaikki tulee nyt sulle sitten :D heippa kaikki outin rusetit :'3 mut soita joku päivä niin nähdään ja saat noi :)

    VastaaPoista