18.11.2011

Olinko vähä hitaalla?

Part one. 

Maanantaina mä menin kouluun ihan ilosena. Sit jossai vaihees päivää, yks luokkalainen sano, et huomennahan on se kulttuuriretki. AINII SE KULTTUURIRETKII!!!! MUN PITI TULLA 9 JA NYT JOUDUNKI TULEE JO 8 JA SIEL MENEE KOKO PÄIVÄ! ! ! ! ! u.u

Tiistaina sit olin ilosen näkösenä (olin nii väsyny, etten voinu näyttää the real tunteita :'''D ) Ja mentiin sitten bussiin. Koko matkan yritin nukkua, heräsin vähä siinä välis, ku pysähdyttii ja ostin tripin o/ Ja taas saatoin jatkaa rauhassa nukkumistani.. (tarkennus, mä en ikinä nuku autos, mut yritin kuitenki)

Oltiin sitten saapumasa Turkuun. Näin siinä sen linja-auto aseman. Tuli hirveen tuttu tunne siinä, et ihan ku oisin nähny ton joskus. Mietin sit millon oon käyny Turus. Vuosi sitte, ku menin Maata näkyvissä -festareille. Sillonki menin rautatieasemalta suoraa bussilla Turkuhalliin. Sit ihan pienenä joskus. Enkä mä ees tunne Turusta ku yhen ihmisen. Okei, ehkä mä sekosan sen sit Lahden linja-autoasemaan, onhan ne vähä samanlaiset.

Ja jatkoin rauhas matkaa. Mun bussi meni tutustuu Turun ammattikorkeeseen. Jotain siellä, en oikee keskittyny. Oli jaettu ruma esite, mitä selasin. Ainoo mikä jäi mieleen esittelystä oli se, et siel voi ilmeisesti opiskella nukketeatteria ja siel tehdään vaatteita. Jeejee.

Seuraavaks meil oli joku kiertoajelu Turussa. Opas tuli bussiin. Puhu ihan liian kovaa siihen mikkiin ja se häiritsi mun eväiden syömistä :P Sit jossai vaihees aloin kattelee, et mitäs ihmettä... Ihan ku oisin kulkenu tästä ihan vähä aikaa sitten... SIIS MITÄ IHMETTÄ?? O_O

*FLASHBACK*
MÄ AJOIN TÄSTÄ ÄIDIN JA ISIN KANS, KU NE TOI MUT TURKUUN ANIMECONIIN!!!!!
ei jeesus... hyvä Outi!! Sit kattelin ihan innoissani ympärilleni, muistelin mitä kaikkee missäki oli tapahtunu. Tos me käytii porukoiden kans syömäs. Ja tos mä näin ekan cossarin. JAJAJA TOIVOTTAVASTI ME MENNÄÄN SINNE YLIOPISTOLLE KANS!!! hetko....... se toinen ryhmä oli tutustumassa Turun yliopistoon... ne on kattomas siel kaikkia niitä tiloja, mistä mulla on hirveesti muistoja.. YHYYYY MIKSEN MÄ OO SIELLÄÄÄÄ???!!!! Koska mä en halunnu mennä tutustuu yliopistoo, ku kävin viimevuonna jo. asd... derp....

Allu, Dille, Aaro ja Marika ainakin puuttuu :<

Me sitten jatkettiin luonnollisesti sinne yliopistolle. Se opas oli sanonu, et käydään tutustumassa yliopiston mäkeen. JA MÄ EN OLLU TAJUNNU SIINÄKÄÄN VAIHEESSA!! derpderp.... Sitten mun ajatukset meni tälleen, ku ajettii yliopistolle päin.
- Tuol on toi kauppa mis me käytii, ja Moona tuli näyttään sen keltasta lusikkaa!
- Tos on toi automaattii mille Oona menetti automaattineitsyytensä!
- Tossa on toi mäkki mis kaikki kävi syömäs!
- Tos on toi jätskikoju, mikä tajuttiin Anen kans vasta ku oltiin tultu mäkistä pehmisten kans ulos.
- Tos on toi talo mis oli myyntipöytiä!
- Tos on toi paikka mis sekoilin ensi yksi, ku en löytäny ketää!
- Tos on toi suojatie, mikä oli nii kulunu, et siihe oli laitettu kyltit "tässä menee suojatie, käytä sitä"
- Tuol menee toi polku mitä pitkin kuljetaan sinne toiselle alueelle, mis kaikki murut oli!
- YHYYY HALUUN TAKASIIIIII TAAS KAIKKI NINJAT JA PRINSESSAT PUUTTUUU!!!!..... liian oudon näköstä ilman iitä ;___;

Ja sitten yliopisto jäi taakse. Ja jatkoin istumista ihan yhtä kärttysen näkösenä, ku ennen mun hetkellistä innostumistani ja muistelemista viimekesältä.
Melkein kehtasin kulkee ton pussin kans...

Sitten päivä jatkui kuten kulttuuriretkeen kuuluu: shoppailulla. Minä, Saana ja Anna kulutettiin se 2h kaupoissa kiertelyyn ja shoppailtiin kaikkee kivaa. Mun ei alunperin pitäny ostaa mitään enää ennen joulua, mutta päädyin kuitenki ostaa paidan ja sukat x) Joten sovittiin sitten Annan kans, et ei kyl käydä enää tänä vuonna kahvilla :< (ja on tähän asti ainaki pitäny xD )

Ja ku shoppailu aika oli lopus käytii tutustumas johonki Tuli on irti -näyttelyyn ja sit lähettii kotiin. Ja tällä matkalla olin aktiivinen. Luin melkei kaiken siitä mun äikän kirjasta mikä pitää lukee PLUS luin matikkaa ^^ *ylpee* Ja kuten olin ennustanu, oltiin kotona illalla vasta. (Mähän siis ennustin sen, ei sillä, et se palaamisaika luki ohjelmassa......)


Part two.

Tällä viikolla oli mun uuden blogin kastajaiset!!! Lupasin kaikille paikalle ilmaantuville oman täytekakun. Mutta koska tilastoissa luki vaan kaks vierailijaa, jotka molemmat olin minä, koska halusin aina ihailla uutta blogiani, niin ei kukaan saa kakkua nyt :<

Mutta tässä on tämä mun uusi ihanuus :33 Omasta mielestä paljon ihanempi blogi kuin tämä. Tämä kertoo vammasesta vapaa-ajan asiallisuudesta, ja toi toinen keskittyy yhteen niistä kolmesta asiasta mistä oikeesti tykkään, kirjottamiseen.

4 kommenttia:

  1. Awwh. Jotenki lähetit fiilikses mullekin, mut sitten meidän ah-niin-ihana-kuviksen-opettaja alko sönkkäämän just sillä hetkellä, että NYT SE KÄNNYKKÄ POIS SAATANA ! ku aloin vastaa sulle. En oikeesti kestä .. XDDD

    Miks sen pitää olla Kuopiossa saakka seuraavaks. Turussa oli kyl muutenkin ylikaiken parhaimpia tiloja järjestää con, mun mielestä. Vaikka Tampere talo tuleekin ihan toisena.

    Ps. Taidan olla Worldin eka lukija, he ? ((;

    VastaaPoista
  2. yhyy tuli ikävä teitä murusia ;;w;; ♥

    sano anelle että Finncon on tampereella XD

    VastaaPoista
  3. HEI MÄ OON STALKKERI, älä ali-arvioi mua. Mitä hä onko? o----o Milloin muka?

    VastaaPoista
  4. hoho ihanaa ane :3 en tykkää sun kuviksen opesta nyt just :P yeah, mut tampere-talon se kahvio on varmaa ihanin paikka maailmas x)

    ja allu, meilläkin on ikävä sua :33

    KATSOKAA NETISTÄ MILLOIN ON FINNCON :''''D ane-neiti :P ainii, ja joo taidat olla, jos siel ei muita ole :D mut enpä mä nyt hirveesti lukijoita tossa kyllä näe että... X'D

    VastaaPoista