7.11.2011

Mut saa kutsua juhliin o/

Noniin, moi. Mulle sanottii just, et oon laiska blogaaja (myönnän) joten tässä taas kirjottelen teille. Ja oli ihkua viel ku ton haukkumisen mielipiteenkertomisen perään kirjotettiin TAT nii se oli tui. XDD miettikää nyt.. tat... tat.... JA SE ON VIEL HYMIÖ... TAT tat.... XD lol. itse asiaan. ----------<

Part one.
Koska mulla ei oo rahoilleni muutakaan käyttöö, menin muuten vaa kauppaa. Ja siellä mietin sit et mitä tulin ostaan. Kattelin siel sit et ostan halloween pääsiäismunan... tai siemmosen yllärisuklaapallon XDDDD Ja ihan järkyttävän pitkät tekokynnet, jotka koristelen ite :P TEEN VIHDOIN GAL NAILSIT >:D (gal = gyaru = ihkuja tosi söpöjä tyttöjä, juu semmonen ihkupihku kawai ernu japani systeemi taas, mutta ne on oikesti aika nättejä, selittelen täs, menkää kattoon googlesta kuvia tai kattokaa joitakin gyaru blogeja :P )


Ja sitten aloittakaamme. Se mun kynsipaketti makso suunnillee 5€ ja siin tuli.... 8? paria kynsiä ehkä... Ja voi kuulkaa jumalat mua, kun tos oli niit ohjeita miten tota pitää käyttää niinku TOOOOOOOOOOOSI pitkästi. Otin ihan kuvanki ku alko naurattaa, kukaa ei niitä kumminkaa lue, eikä varsinkaa turkiks XDD




Seuraavaks aloin ettii noista miljoonasta kynnestä parit toisilleen, ja koska en toiste jaksa ettiä niitä, niin kirjotin sinne taakse aina jonku numeron, et löydän parit >:D oon fiksu!! Sit sovittelin kynsiä ja valittin, mitkä lakkaan niistä :) Jeejee Sitten valitsemaan värejä.



Tossa on miljoona väriä valittuna. Mietin et teen jotku puna-sävyset, koska ne lähinnä sopii kaikkeen. Sit metsästin kaikkia noita kynsitarroja jokapaiksta kotoo. Whuu metsästys on kivaa >:D





Ja sit valittin niistä 6 väriä, mitä sotkisin keskenään ja mil maalaisin kaikkia kuvioita. Mut sit niistäkin jotenki jäi vaan noi kolme pois, joten tos ihkuis pallois on noi sävyt mitä sit loppujen lopuks tarrojen lisäks käytin :D

Ja sitten lakkasin kynsiä ehkä... monta tuntia XDDD Ne ei siis ollu mun kynsis sillon, ku lakkasin niitä, se ois ollu jo liian rasittavaa. Mut kuitenki halusiin keksiiä kaikkia erilaisia kuvioita ja näin, joten loppua kohden mun milikuvitus alko loppuun :''''D mut kutienki, siel on muutama, joista tykkään paljo. Tai siis ne onnistu :D

 




Tässä nyt on nää tosi ihkut kynnet :D
Ku olin laittanu noi kynsiin, menin koneelle kirjottaan ja ihkuileen noista, JA MITEN OLLAKAAN MÄ EN SAANU NÄPPÄIMIÄ PAINETTUA!!!  mikä johti siihen että revin kynnet pois, ja laitan ne joskus ku oon menos johonki juhliin, mis ei tarvi tehä mitään tollasta, nii voin vaa esitellä ihkuja kynsiäni kaikille >:D

Mis mun juhlakutsut viipyy??
Part two.

 Käytiin kavereiden kans ikeashoppailee täs yks päivä ^^ Jeejee, oli hirveen kivaa ostin nyt vihdoin toho hyllyyn noi laatikot ja yllättävän hyvin kaikki mun roina sinne katos >:D Niitä siis menin hakee, mut löydettiin sit tommonen ihku kulho. Anna: KATTOKAA!! ihana popcornikulho!! Jan: Kattokaa!! Hieno boolikulho!!!
Täs tä booli popcornikulho.
Joo, sitähän minäki :P

3 kommenttia:

  1. Vähänkö komeet noi kynnet, varsinkin oikeen käden peukalo ja etusormi... :o

    VastaaPoista
  2. kiitosta paljon :D en mä niitä ku pari tuntia tehnykää, et saaki olla ihan kivat :'D mut jokku noist on sellaset: moi-en-keksi-enää-mitää nii ne on vähä rumia XD

    VastaaPoista
  3. Komppaan tätä hienokynsiä ;---; awws. iteki just aattelin laittaa tekokynnet, mutta tyydyin jälleen koristelemaan näitä omia (.. ilman mitään hienoutta monta kuukautta eläneitä) raukkaparkoja.

    VastaaPoista