27.11.2011

it's different time

Part me.

Kuten jo vähän lupailinkin, järkytän teidät kuvaelmalla miten oo nolannu itteni neljän vuoden ajan o/

Aloittakaamme..
 Mun piti ettiä semmone ihkumpi kuva mistä alko muin laittaudun oudoks-ja-käsken-jonkun-kuvaan innostus. Mul oli sillon vaaleensininen hame, ihku valkonen keijukori kädes ja mul oli jokku haltija kasvomaalaukset, lol ehkä on ihan hyvä ettei sitä löytyny XDD

Okei kaikki alkaa 2008

Seuraavaks opettelin otaa kuvia kameralla (hienosti otettu outi!! melkein näyn tuolta!!) Täs ei ollu hirveesti ees eroo, mutta pitää venyttää tätä aikaa, ku laitan ton seuraavan kuvan >.< apuaaaa.....

apuaapuapuapua.... voi jestas!! ihkua pikkugoottiouti <3333 käytin varmaa ekaa kertaa meikkiä XD lol :'''D mut tähän voin sanoo puolustukseks, että veljen syytä!! Se pelleili ite meikkien kans, ja mä viattomana satuin vaa paikalle nii sain tollaset naamaan :< (ei sillä, ettenkö muka ois ite meikannu XDDD )

Noniin. Sitten ku olin ihkusti oppinu meikkaan <3 opettelin laittaa hiuksia o/ Mun logiikka meni näin: 1 tupeeraa kaiki hiukset pystyyn. 2 tupeeraa lisää. 3 viel vähä. 4 harjaa niitä vähä alas 5 pinni päähän, ettei hiukset sojota sivusta joka suuntaan. 6 ota kuva sellasesta suunnasta, et hiukset näyttää hienosti laitetuilta o/ Suosittelen.

Vuosi 2009 jestas tällön tapahtuki paljo....

TITTIDIIII!!! väärinymmärretty pikku emous alkaa kukoistamaan <3 siinä on ketjua, mikä ei ehkä näy hirveesti ja niittivyö ja kaikee pahaa :<

Seuraavaks löysinki gallerian 'mitä tyyliä edustat?' blogeista sellasen osion ku jiirut. Ja Outi löysi Reitan ♥♥♥ (huomaako vaikutteita? :o ) :'3 Mut silti kuva on hirvee xD

Tässä vaihees kattelin vähä dirujen musiikkivideoita.... No miten muuten ne ois vaikuttanu 15 vuotiaan pikkutytön mieleen?? O_Ö

Ja sitten riparilta tämmönen semi-ihan-nätti -kuva. En näytä ainakaa hirveen friikiltä enää, mikä on plussaa o/

Ja sitten koska bou..... Bou on söpö, MÄKIN HALUUUUUNNN!! huomioikaa sivulle pitenevä ottatukka Ja lol näin randomisti kaikille tiedoksi että tämä kuva on ollu mun lukion seinällä XDDDDD lolololo, kylläpäs nauratti, ton muistaminen :'''D


Huhhuh, meen vasta 2010 ja noin paljo kirjottanu jo, ja nyt mä vasta alan muuttuu =.= pitäsköhän poistaa jotain tuolt alust? Hoho otin ihan ekan kuvan >:D

tsiiizus sentään!!! O_O apua... Älkää kuolko sinne :''''D varoitan vaan..

No moi, mitä tähän voi sanoo? Löysin lolitat, löysin mekon, joka oli musta ja siin oli röyhelöitä, eiks se ny oo aika lähellä?? Ja mun gootti-emous peilautu tuolta jostain takaa :''''''''''''''''''''''D

JA SITTEN MAAILMANLUOKAN MUUTOS Kun netistä etti söpöjä tyttöjä haulla 'emo girl' löytyki semmosia kuumia blondeja, eikä itkeviä anorektikkoja Niin the scene makeover :'''D lulz Mun hiukset blondattiin keltasiks (kyseisessä kuvassa aurinko vaalentaa niitä, tosin mun jalkoja ei, ne oli oikeesti noin valkoset XD ) ja värikäs paita ja pinkkiä jeah.

Ja tämä ihan vaan koska kävin kerran kigurumi päällä kaupas :'''''''D

Noniin asiaa o/ Tämä jos mikä on true scene x''''''''''D hiuksetkin asianmukaisesti pystyssä, ja olin hankkinu pinkit pidennykset. oh... Tästäki on noin vähä aikaa ö_________Ö ...tai no jos ottaa huomioon sen, et viimesistä scene pelleilykuvista on suunnillee 4viikkoo XD nii hupsis..


 Koska minusta tuli oshare-kei ernu, huomioikaa tähti poskessa ja an cafen paita o/

Koska oshare-kei jatkuu. Koruja löytyy ja värejä ihan kivasti myös.... Täs välis mulle tuli pissis kriisi, ja siitäkin löytyy kuvia, mut en jaksanu lisätä tänne, ne on tylsiä näihin verrattuna XD Mut sit mun ganguro -kokeiluja en ees julkista >.< hyyyyiiiiii....... nolous :'''''''''D

Sitten vuosi 2011.. Löytyyköhän täältä mitään järkyttävää. Ja sit saan shokin et oon ollu sen näkönen viel tänävuonna.. No sillon se tuntu hyvältä idealta X'D

Nonni se siitä.. Mun eka oikee lolita :'''D On se kyl nätti, mekko siis, en minä XD Ja toi pihavaloki on joku narniaaan---------->

Ja sitten leikkasin sivusta hiukset pois, ja parturi vaalensi nätisti hiukset, varmaa ekaa kertaa ne oli hienosti vaaleet :)

Noniin nyt oon asiallisen näkönen o/ (tietenki mun piti esitellä teille hienoin kuva musta xDDD ) Hiukset on edellee sivulta lyhyet ja vaaleet, mut oon mä ny vähä aikuistunu siitä scene mössöstä :P

Eiku hupsis en ookaa..... Nyt on tullu valkonen tekotukka joukkoon, lisää koruja ja pinkkiä lötyy edelleen o/ Sitä on varmaa vaan pakko olla, et menee scenestä :o Ja silmätki oon meikannu paljo vahvemmin ja jajajajajajjaja........ Scenegirl PS. antakaa kaikki huomionne: mun feikki snakebitesit o/

Ja loppuun vielä, etten varmaa kasva ikinä. Kiitos heeeeiiiii o/
ps. ja oikeesti en tykkää kenestäkää :<

2 kommenttia:

  1. *kateellisuus iski* ; _ ; Se on nätti

    VastaaPoista
  2. pöhpöh, ei se ole nätti, vähän vajaa kylläkin, mutta ehkä se korvaa puuttuvan ulkonäön XD

    VastaaPoista