12.11.2011

Maailmanviha blogaus

Part one. 

Välillä saa ragee. Kerran saa olla asiaton julkisella paikalla. Kerran saa tehdä ihan mitä haluaa, kunhan sit ei oo kertaalleen jo tehty. Ja mä en oo vielä ikinä ilmaissut teille suoraan vihaani mun koulua kohtaan ja lähes kaikkea mitä siihen liitty.

Aluks: mä tiedän, että te luette tätä siel kotona ja ajattelette, et oon keskenkasvunen kakara, joka ei tiedä mistään mitään ja kuvittelette teitävänne kaiken paremmin. Joo niinhän te tiedätteki, yks juttu on vaa jääny huomaamatta. Mun ihan ekassa päivityksessäni korostin sitä asiaa, et tä on mun blogi. Kaikki mitä sanon täällä on mun sanomaa, mun mielipiteitä, ja kukaan teistä muista ei tiedä mitä mun päässäni liikkuu. Kiitos, pitäkää asiattomat mielipiteet itsellänne tai ragetkaa niitä ruudulle.

Ja asia on niin että: Mä oikeesti vihaan melkein kaikkee tossa koulussa, opiskelussa ja kaikes mitä siihen liittyy. Ja parasta tässä kaikessa on se, että mä en oikeesti ees tiedä mistä se johtuu (y)

Okayt mä vähän niinku voisin myöntää tässä, etten oikeen oo aktiivinen + ahkera koulussa. Mulle huomautellaan siitä vähän väliä. Esim. jo mä oon tehny läksyt se on joku maailman katastrofi. Opettajat ei enää ees viitti kysyä multa mitään, koska en kuitenkaan tiedä/oo tehny läksyjä, et tietäisin. Yks ope kysyy välillä multa joitai kysymyksiä, mut ne on sit semmosia, et mitkä on maailman 5 puhutuinta kieltä (tilasto on kirjassa) HEHE.

Ja kyse ei oo siitä, ettenkö vaa viittis tai mua ei kiinnostais tehä mitään koulun eteen. Vaan tittiditii: kyse on siitä, et mun ei tarvi oikeestaan tietää niitä asioita :P plää, siinä teille. Ne on sellasia aineita, mitä mä en tuu kirjottaan, joten mun ei tarvi tietää niistä mitään muuta, ku sen verran et pääsen kokeesta läpi ja sit voin ihanasti unohtaa kaiken oppimaani

Joo kyllähän esim historias (mikä on mun vihauslistalla numero 1 ) on jotai tärkeetä tai jotain.. Kun mä joskus kirjotan psykologian mun pitää tietää jotain vuosilukuja millon ketkäki psykologit vaikutti tai jotain muuta vajaata. Mutta enkähän mä ne vuosisadat ehdi suunnillee niis 4historian kurssis +10 muussa kurssissa, missä niitä sivutaan, ehdi jotenki sisäistään, vaikka en keskittyis tunnilla muuhun ku katakanojen opetteluun XDD hupsis....

Sitten miks en viihdy koulussa: mua niin ärsyttää useimmat mun opettajat. ääääääää! Mä en jaksa niitä. Ekaks yks selittää siel edessä jotain ihan käsittämätköntä, mistä ei saa mitään selvää. Sit ku yritän kysyä siltä jotain, nii vastaus on vielä sekavampi, ku se mitä alunperin kysy. Sit ku halusin jättää saksan opiskelun vähä niinku pois sillon tänä vuonna, nii ku menin kysyy siitä, nii mut vähä niinku potkastiin vaan pihalle. Näin paljo mun ope tykkäs ajatuksesta, et joku lopettais sen ihanan saksan opiskelun.

Ja nyt koska oon hyvin täs vaa valittanu/haukkunu ihmisiä nii voisin jatkaa viel, et mul on yks ope mitä vihaan vaa jostain ihan käsittämättömästä syystä. Joka ikinen sen tunti mille meen, mä alan vihaan sitä tuntia ekan 5minuutin sisää. Ja seuraavan 10minuutin sisää mun tekee mieli heittää sitä jollain. Ja mä en tiedä mitä se ees tekee, mutta jotenki sen olemus tai joku vaan ärsyttää mua. Sen chakra ei sovi mun chakraan ja tulee joku ongelmareaktio tai jotain :< todennäkösesti noin tapahtuu.

Sit ku meillä on kaikkia virkistysretkiä periaattees ja matkoja luokan kans piristään koulussa olemista. Niin mä en tykkää niistäkään. Jos ne vie mun dataamis aikaa, nii mä en voi millään tykätä niistä :< Jos ne ei auta mua siinä, et saisin nopeemmin oman asunnon, nii en voi millään tykätä niistä. Joten~

Nyt on päästy lopputulokseen, että vihaan koko lukioo.

No mitäs ihmettä siel sitten teet? No en paljo muuta ku yritän saada kirjotettua ja se siitä. Sit mun ei enää kertaakaan tarvi tulla tohon kouluun. Mun ei enää kertaakaan tarvi kuunnella niiden opettajien selityksiä, mitä kaikkee mun pitäs tehdä. Mun ei enää ikinä tarvi kuunnella mun luokkalaisten rageemista siitä kun mä en opiskele. Mun ei enää ikinä tarvi kuunnella kotona holhoomista siitä kuinka mun pitäis tehdä kaikkee, mut en osaa tehä mitään.

Ja sit ku viimesenä päivänä muut iloitsee sitä et on päässy kaikesta läpi ja ihana elämä uudessa yliopiston opiskelumaailmassa odottaa, mä juhlin sitä, et mun ei enää hetkeen tarvi opiskella o/

Part two.

Moi oon vadelmahattara nykkyään.

Tältä mä näytän nykyään o/
Sopii mun maailmanviha postaukseen o/
Oikeesti, näytin viimeks scenegirl iltä joskus 2vuotta sitte :''''D Luulin et olin jo kasvanu mut ei sit :<

PS. Tästä lähtien hakkaan teitä mun taekwondo liikkeillä >:D

5 kommenttia:

  1. Onko sun elämälläs mitään päämäärää vai ootko lukiossa vaan sen takia kun on "pakko"?
    Ootko miettiny välivuotta?

    VastaaPoista
  2. Mun pikku emo scene ♥ mullaki on sellainen olo välillä XD ku pistän silleen emomaisesti hiukset XDD nyt ei ole ku ponnarilla takaa kii XD mutta yleensä XD

    ja oot ihan luttana ;;w;; I love you ♥

    VastaaPoista
  3. Oon lukiossa tasan sen takia, et saan kirjotettua. Ja on mulla elämässä päämääriä :)En kyl oo miettiny välivuotta, mut sehän tarkoittais sitä etten sais muutettua pois täältä yhtä nopeeta :o

    I love you too allu ♥ yeah ehkä me joskus kasvetaan tästä sceneilystä XD

    VastaaPoista
  4. Okei, selma. Jos joku päämäärä kerta on niin hyvä sitte. Koulussa meinaan on aika turhaa olla jos siitä ei sitte jälkipeleissä hyödy mitään, kokemuksesta nimittäin tiedän.

    Jos välivuoden tahdot kuitenkin pitää niin aina voit vuokrata asunnon vuodeksi Helsingistä tai mistä tahansa muualta. Tai asua vaikka kaverilla, sukulaisilla tai ties missä.

    VastaaPoista
  5. oi olipa jotenki ihana kuulla tommonen välivuosi mahdollisuus, et voisin _oikeesti_ muuttaa johonki jokski aikaa ^^ vaikka tuskinpa päädyn tohon vaihtoehtoon, mut jotenkin piristi kuulla tollasta :D ja asuaki vois ties missä o/ alkaa kuulostaa lupaavalta :D

    mut yhean kiitos tästä avaavasta kommentista :)

    VastaaPoista