6.3.2011

mitähän järkee tässäkin nyt sit oli?

hellou~
mulla oli nyt ne synttärit tiä monennetko :D eli mulla oli täällä vieraana muuan ropa ja moona :3

part one.

ropa

tutustuttiin netissa (ihkugaltsu), mä en muistanu miten päädyttii juttelee siel, mut ropa muisti et mä olin ensi sanonu semmosesta lady gaga hiusrusetista ja alettu siitä jotain juttelee. ja kun puhuttii samas yhteisös ja oltii kiinnostuttu samoist asioist jne nii tottakai meist tuli sit kaverit :D

ropa on semmone hupsu lapsi. :P se saa aina kaikkia outoja päähänpistoja ja niis ei useimmiten oo mitää järkee. :D se on kiva.

ropa myös puhuu kaikkee outoo. ja jos se ei tiedä mitä sanoo niin se yhtäkkiä vaa huutaa. juostaan seinään!! jooei.

moona

moonaan mä sitten tutustuin ropan kautta. ropa ja moona on tuntenu ihan lapsesta asti. sillon ku mä menin ekaa kertaa ropalle niin moona tuli sinne myös niin siinä sitten päädyimme kaikki samaan kaveriporukkaan ja niin. :)

on rauhallisempi, mutta jos ropaan vertaa kuka tahansa on rauhallisempi nii ei moonakaa oikeestaa kovin hiljanen ja paikallaa istuva oo :D

moonalla on ihanat punaset hiukset. ne oli pitkät ja aivan ihanat sillon mutta se leikkasi ne ja nyt mä näin ne lyhyet hiukset ekaa kertaa livenä :D

leipominen

meillä oli vähän tylsää illalla niin sitten ropa juuri sai aivan loistavan idean tappaa aikaa. juostaan seinään! joo ei tällä kertaa :D vaan että leivottais pullia. kai me nyt sit alettii leipoo :D sinä yönä oli pullat uunissa XDD

eikä tässä vielä kaikki. seuraavana päivänä kävimme kaupassa, enkä mä tiennyt mitä ostaisin, niin ostin sitten suklaalevyn TÄÄ MENEE MUFFINSSEIHIN!!
ja sitten seuraavana yönä tehtiin muffinsseja :D öiset leipomisideat < style="font-style: italic;"> sit loppujen lopuks minä jouduin siivoo aina kaiken :< style="font-weight: bold;">leffat

moi koska päivällä ei voinut leipoo me katottiin leffoja. me katottii oikeesti varmaan miljoona leffaa sen niide neljän päivän aikana, kun mulla oli vieraita.

listaus:
- näin koulutat lohikäärmeesi
- toiseen kertaan sama
- epäilys
- jali ja suklaatehdas
- alice in the wonderland
- moulin rouge
- prinsessa mononoke
- joku tim burtonin lyhytelokuva, joka oli painajainen ennen joulua lisämateriaaleissa

katottiinkohan me mitää muuta viel lisäks?..... ei ainakaa muista.. mut on tos ny 8 leffaa :D suhteellisen paljon.

juoksentelu

kun yötä on paljon enemmän ku yhen leipomishetken ja leffan verran niin: loppuaika sit juoksenneltii pihalla. oli se mun mielest ihan huvittavaa, kun oli jo alunperinkin jo kylmä ja sit ottaa pirtelön mukaan ja lähtee pihalle hankeen juokseen ilman takkia.

kenenköhän idea täkin oli? ROPA!!!! XD ja ropa ei ees halunnu ottaa kenkiä mukaan. se juoksi siel ilman sukkia. kun se aikansa oli siin hanges kahlannu se alko huomaa et heeeeei... nyt alko vähän kirveleen.. TOSTA LUMESTA TULI HAAVOJA MUN JALKOIHI!!!! XDD

sit ku päästiin sisälle ropan kaikki vaatteet oli ihan valkoset lumesta (ja ne oli multa lainas XD ) sit se jätti ne mun lattialle ja seuraavana aamuna mä laitoin niitä sit kuivumaan XD



kaikki kaalit eivät osaa puhua.

sitten tuota. oli oikein kivaa ja blaablaablaa.. ei kaikes tarvi olla mitää logiikkaa. mä haluan laittaa tähän viel kuvan meistä kaikista, ja vaikka en keksi mitää kerrottavaa enää niin. enkä kyl tykkää ihkutuksestakaa, mut nyt vähän vois mut en tee sitäkään ääneen. toivottavasti tulee uudelleen yhtä kivaa :)


part two.


näin koulutat lohikäärmeesi (varokaa spoilaan aika täydellisesti)

tuotaa.. eka kun mentiin vuokraamaan leffaa, niin kaisa ja kata suositteli tätä. mun mielest näytti vähän tyhmältä leffalta. en ois halunnu välttämättä kattoo sitä, mutta kun ei muutakaan keksiny nii vuokrattiinpa se sitten.

okei alko kivasti. suomidupit lähti selittään että jossakin on tuhoeläiminä rottia tai hyönteisiä, mutta meillä on lohikäärmeitä. joo selvä. ei voi olla hyvä leffa. ei ees hauska. ehhhehhhe.

päähenkilö oli huono, vanhempien säälimä kakara joka ei osannu mitään. mutta jonku ihmeen sattuman kautta siitä alko kehittyyn paras lohikäärmeiden käsittelijä siinä kylässä. eräs tyttö kovasti halus tietää sen salaisen jutun minkä takia se häviää nykyään aina sille pojalle. no sehän lähti sit seuraan sitä. ja päähenkilön lemmikki lohikäärme ja sit lähdettii lentelee sillä ja ihan vahingoks päädyttii sinne lohikäärmeiden pesälle. ja hupsis siellä olikin pahislohikäärme ja kylä lähti sitten tappaa niit lohikäärmeitä kun sai tietää. ja turpaan ois tullu mut päähenkilön kaverit lähti ratsastaa villeillä lohikäärmeillä ja pelasti päivän. ja loppuikin vielä lauseeseen: jossain on lemmikkeinä poneja tai papukaijoja, mutta meilläpä onkin.. lohikäärmeitä!

perus lasten elokuva kiitos. en ois muuten tykänny yhtää mutta se lemmikki lohikäärme. se oli semmone musta jolla oli levee pää, ja kun se hikotus kikatus mikä olikaan (päähenkilö kumminki) koulutti sitä nii se oli vaa nii sulonen se lohikäärme et AAWWWWW!!! :3333

se muistuttii ihan mustaa kissaa! kun se leikki semmosella valolla ja kun se kehräs kun sitä silitti ja kun se pyöri jossai kissanminttu heinikossa. se oli nii sulonen aw :3 haluun mustan kissan. en oo ikinä halunnu mustaa kissaa mut nyt haluuuuuuun :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti