19.3.2011

VALITSEN SINUT!!!

part one.

japanissa sattuu ja tapahtuu nyt. kaikkee jännittävää on tullu kuultua netti on ihmeellinen paikka! suuri osa on miettinyt jiirubändien kohtaloita ja ollut helpottuneita siitä, että niiden lempparit on selvinny. jatkanu hermoilua muiden ihmisten puolesta. mä kuulin juorun että satoshi tajiri (kaikkien pokemonien isi :'D ) olis kuollu. (niin kyl moni muukin. huhhuh sitä nettisivujen määrää missä tosta puhuttiin.) mutta: however, the rumors seem to be exactly that: rumors.

joteeen: mä kerron teille pokémonista!! JEE XD itse asiassa tämä aihe vähän siksikin kun kaveri tuolla galleriassa kirjoitteli blogiinsa pokemonin alkuperäsjaksoista niin outekin haluaisi vähän kattella niitä :'3

kaikkihan te muistatte, kun joskus lapsena aikoja sitten päiväkodissa telkkarista alkoi tulla pokemonoin ensimmäiset jaksot. oi että ihanaa!! kerranki joku kiva sarja jossa tapahtuu kaikkee jännittävää ^^ sitte sitä piti kattoo joka lauantai aamu. sitten päikyssä alettiin piirteleen pelkkiä pokemoneja ja sitten opeteltiin kaikki niiden nimet (itse osasin oikeesti kaikki niist alkuperäsist XD olin kova fani)


sitten kun isoveljet tottakai tykkäs pokemonista myös niin ne osti ekaks pelikortteja. pieni outi tyttönen oli näin: woooooooooooou.. MÄKI HALUUN!!!! ja sitten mulle päätyi tosi paljo niitä kortteja XD ja sittn niillä pelailtiin. ja koska edelleen ykkösfani osasin pelata niillä ja voitin tottakai aina!! X'D no en ehkä ihan.. mut nojaa. :3

no nyt ärsyttää!! olin kirjottanu tähä hienosti viel ainaki kaks kappaletta ja nyt ne on hävinny >.< jag tycker inte om blogger! mitähän kaikkee siinä ees oli?... no koitan muistella...jjooo!! siin oli jotain seuraavaa:

sitten seuraava taso oli: pelikoneelle pokemon!! oikeesti aivan täydellistä!! veljillä oli pelikone millä ne pelas mut ei ne nyt tietenkää antenu meidän lapset sotkee niitä niiden pelejä :< välillä sai vähän pelata. ja sit ku jollain matkalla oltiin sain kerranki pelata sitä pokemonia autossa niin pysähdyttiin jossain paikassa ja sitten jatkettiin matkaa ja mä kysin sit veljeltä että saanko mä pelata taas? no eikö sitten veli ollut juuri käynyt myymässä kyseisen konsolin :< yhyy ei voinut outi jatkaa pelaamista :<

sinne meni se, mutta onneks veljet oli niin ihania että hankki meille koneelle pokemonin. tsih :3 ikävää vaan ettei äiti antanu meidän pelata nii paljo ku oisin halunnu :< mutta sain mä ny ainaki kolme kertaa pelattua koko pelin läpi sillon pienenä :D mulla oli vakiopokemoit, mitkä pyydystin aina sillon pelin alussa :D rattata, monkey ja pidgey oli mun lempparit :3 voitin niillä kaikki!!

mutta sitten mä kasvoin isoksi enkä voinut tykätä enää pokemonista koska se on lasten juttu. itsehän olin niin isot tyttö sillon 10v en ollut lapsi enää. :< mutta mullapa oli salaisuus. TYKKÄSIN NIISTÄ SILTI!!!! haahaa siinä teille XD

ja sitten mä kasvoin vähän vielä ja lapsistuin taas XD päädyin ernupiireihin ja törmäsin jälleen pokemoneihin! niistä sai taas tykätä. samassa porukassa on kaikki lasten piirretyt (death note), sarjakuvat (naruto) ja lasten pleikkaripelit (final fantasy). ihanat esimerkit :D ja tästä kaikesta sai taas tykätä XD moi oon outi oon 17 vuotta ja oon lapsi taas!!

olikohan vielä jotain?...... hmm.... oiskohan joku mahdollisesti ehtiny lukeen tän kokonaan siinä 3min aikana ku täs oli viel normaalisti kaikki tekstit? jos vois vaikka kertoo jotain mitä puuttu viel?

AINII!!!!!!:
pokemon pelissä sai annettua pokemoneille lempinimet. sisko on ihana ja laittoi oman pokemoininsa nimeksi 'sukka' XDDD < 333

part two.


ja sitten seuraavaks kun ette jaksa lukee näitä mun epämääräsiä selityksiä kaikesta _randomista_ niiiiin: paljastan teille mun lempi pokemonin! (ainaki yhen niistä.. must tuntuu et ne on vaihdellu aika useesti..... XD ) tittitidiii!!

this iz.
tulityypin FLAREON #136
muistuttaa kettua tai kissaa (on tosi suloinen ^W^)
yksi viidesta mahdollisesta eeveen seuraavasta muodosta :'D
muuttuu tulikivellä
jajaj tästä on kuulkaas ihan kunnon tiedot XD
pituus 0,9m ja paino 25kg
aivan ihana tuommoinen lutunen kettukisu :3
tuitui outelle tommone :'D


3 kommenttia:

  1. Voi kun mä rakastan sua ja sun blogias ja olen iloinen sun isosita veljistä - pienistä siskoista ja veljestä! Tuon ketun muistan minäkin ja sen pienen tytön, jolla oli sellainen pienen pieni pokemon kädessään. Elämä on rikasta ja elämisen arvoista- todellalkin!

    VastaaPoista
  2. oi kiitos :D hyvä että nyt kerranki sai jonkun aiheen mistä joku tykkää ^^

    VastaaPoista