15.5.2011

VAROITUS!! random ernu postaus .___. saattaa järkyttää mielenterveyttänne.

koska mulla ei ollut mitään inspiraatioo aiheesta. todisteet: outi kirjoittaa eileen:
mistä mä voisin kirjottaa?
elfen liedistä ei tuu asiallista tekstiä mut jos ei muuta nii löl.. :''''D
yäääääh. teitä kiinnostaa nii varmasti kaikki mitä viikolla on tapahtunu et moi. pitäs keksiä jotai vanhempaa? esittely jostain? tuotaa? jos esittelen teille kuinka hienosti siivosin tänää? aika kusisesti siis
uusi ulkonäkö tonne? :O miten ois? toi nykynen on vähä.. .. .. oon kumminki tyytymätön siihe.
voin kirjottaa tonne kaikki mun viikonloppuna kirjottamat aineet!! jeejee saatte kivan esitelmän kaikesta turhasta ja tyhmästä! <3
EDIT.
tästä eteenpäin olin kirjottanu noin 3kappaleen verran kaikkee random paskaa jota tarkemmin ajatellen en kyllä ole sanonut julkisesti niin päätimpä pyyhiä sitten pois ne ja jättää teidän päälle nyt ongelman siitä että mitähän se outi on tossaki jutellu. mun tuntien ei mitää kovin järkevää.
kerron teille absurdista draamasta? modereista runoista? romantiikan ajan musiikista? nä on ollu mun esitelmä aiheita ja uskokaa mua missään noista ei oo mitään järkee =.=
EUROVIISUT TULEE!! O_O jos jaksaisin kattoo ne voisin kirjottaa niistä!!!!!!!!!! zomg! mut nyt valinta. koska en aio kattoo euroviisuja nii vittu siinä meni seki aihe =.= ei kukaa haluis tehä mulle jotai arvostelua niistä nii voisin julkasta sen omalla nimelläni no okei salanimellä vaikka sit :'''D

Joten mut pelastettiin tolta :'D nanne ehdotti tän aiheen ja sanoi että saan käyttää sitä jos teen jotain >:D
Joten here you are.

part one.
The OUTE feat NANNE ja KAISA production esittää!! 

outen osa tässä oli niinkin suuri, että julkaisi sen blogissaan. 
kaikki loput hoiti nanne ja kaisa :'D
no okei. 
ei kaikkee kunniaa niille >:D
tein mä noi puhekuplat x'D

nanne ajaa outi-bussilla

kaisa ja outi ovat kävelyllä ja juttelevat iloisina kunnes...

nanne ajaa outi-bussilla heitä päin!! O_O ZOMG!!

Nanne menee katsomaan ovatko kaisa ja outi kunnossa

nanne huomaa, että kaisa ja outi ovat kuolleet ja masentuu
nanne näkee alkoholi mainoksen ja päättää juoda suruunsa

nanne on juonut paljon alkoholia ja on melkein sammunut

alkoholimainoksen malli suuttui nannelle, koska tämä halusi juoda mainoksen alkoholia myös

ja siksi varasti pullon humalaiselta nannelta

ja näin he elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka!!
SEN PITUINEN SE!!!
kiitokset ihanalle nannelle ideasta pusipusi haliali :3
kiitokset kaisalle juonesta halihali pusipuis :3

part two. 

samana iltana kuin kaikki tämä muu tapahtui mut haastettiin .__. tekemään part two kohtaan.. jotain pelottavaa .____. mun piti muuntautua täydelliseksi pikkuernuksi!

ja niille jotka eivät tiedä! pikkuernu on ruma pieni ärsyttävä wannabe coooool japani rokki fanittaja ja niitä kuuluu heitellä karkeilla päähän. pikkuernut ovat epämääräisiä pinneillä, koruilla, muovinpalasilla, paperitolloilla ja tikkareilla kuorrutettuja väripalloja joita tavataan yleisesti conien yhteydessä. :'''D

sellaseks mun piti muuttua O_O tähän tietenkin myös tarvittiin kaisan apua. ja lopputulos on omasta mielestä ainakin todella pelottava O_O mielummin olisin ollut näkemättä itseäni x'D


















"oot silleen grr olen seksikäs ernu olen 
niinkun total feimi jiirok lapsi kato poseen tälleen grr ja kieli ulkona graur"

JA NYT!!
kun oon julkisesti nöyryyttänyt itseni julkaisemalla omalla nimelläni tommosia kuvia,
HAASTAN MUN HAASTAJAN, NANNEN!!! >:D 
julkisesti tämäkin :'D
nanne kulta, haastan sut nyt menemään lahden sibeliustalolle 18. tai 19. 6.2011 kahden jätksin kanssa
siellä etsit ylempänä näkyvän epämääräsen pikkuernun käsiisi
annat hänen käsiinsä toisen jätskin
ja toisen jätskin avaat  hienosti ja tökkäät sen maahan ja sotket sillä vähän ympäriinsä
tämän jälkeen voit rauhassa nuolla jätskin maasta 
tai kattella kun toisen jätskin omistaja syö omaa jätskiään :'D
(muista että olemme siis ulkotiloissa :'D )

4 kommenttia:

  1. mitä helvettii XDDDDD ♥♥♥♥ ihana XDXDD en kestä xDcdsVDSFvhpö

    VastaaPoista
  2. just sitä :''''D kiitos paljon ihanaaaa :'''D <33

    VastaaPoista
  3. Totta noin, mä olin aiemmin menettänyt uskoni Suomen blogeihin ja blogaajiin mutta palautit taa uskoni parempaan huomiseen<3 kiitos!

    VastaaPoista
  4. oioi!!! kiitos paljon!! ja ole hyvä myös :3 ihanaa kuulla et on oikeesti jotain miellyttävää tekstiä :3

    VastaaPoista