30.5.2011

Espanja 29.5.2011 sunnuntai

Kuiva ympäristö
Aamun oli ihana!! ^^ Heräsin ja nousiin istuu sängylle. Avasin vaa ikkunan ja aaaaaaaa sitä näköalaa ja kaikkee!! oli ihanaa ^^ se ikkunaki oli ihana :’’’’’D Kaisa tuli mun luo sitten myös (se oli heränny jo aikasemmin, ja nyt se tuli takas sinne) ja juteltiin kaikkee mukavaa ^^
Sit mentiin yhdes ettii aamupalaa. Kaisa meni jo pihalle ku haluttiin syödä siel. OUTI TUUTKO SÄ??? joojoo oota mä etin jotai ruokaa! Tääl on jo!! oho..

Isi ja äiti oli kattanu aamupala pöydän tohon pihalle. Siin oli kaikkee ihahaa ruokaa!! :3 tuitui syöminen on kivaa jos ruoka on hyvää :3 ja täs tapaukses oli loistavaa!  >:D  Me syötiin appelsiineja, jotai valkosia pullasysteemejä mitä mä halusin >:D oli syöny niitä viimekski ku olin espanjas :3, kananmunia, vesimeloonia, kahvia, ananasmehua, keksejä, jotai hassuja suklaa voitaikina leivoksia, kaakaoo ja päärynöitä. Me syötiin ihan sairaasti ja oli aivan ihanaa!! :D

Sit ku olin syöny, etin läppärin ja aloin kirjottelee. Otin mukillisen kahvia tähän viereen. En enää ikinä juo suomalaista kahvia :P se on pahaa vaikka sinne laittais maitoo ja sokeria, tä kahvi on mustana ihan sairaan hyvää ja pehmeen makusta! :3 Toisin ku se ananasmehu mitä halusin ostaa :’’D Ku eka maistoin sitä se oli tosi hyvää ja maistu oikeesti ananakselta, mut sit ku join sitä aamupalalla aloin maistaa pesuaineen siinä niin en sit edes juonu loppuun X’’’’D
Auto ja kukkia

Sitten tehtiin pieni tutkimusmatka siihen vuorelle mis meidän talo oli. Koska siinä oli niin mäkistä, ja mun kunto on huippu-urheilija –luokkaa ja ahkeruus jumala –tasoa, kävin vaan sen yhen mäen alhaalla kattomassa niitä kukkia ja sit menin takas ku muut jäi viel :’D

Sen jälkeen kohti kaupunkia taas. Käytiin tutkimassa meren ranta >:D hohhohohooo!! Oli kivaa. Ne kivet siinä rannalla oli hioutunu ihan tasasiks, niin heiteltiin leipiä siinä ja kahlailtiin. Mä menin vähä syvemmälle kahlaan mul oli minishortsit jalas nii morjes ku tuli vähä isompi aalto niin mä olin vyötäröön asti märkä X’’’’’D hupsis. Pelastin myös Miljan ja mun kengät nousuvedeltä! Aloin vaa kattoo et heiii… mihin mun toinen kenkä meni?? Sit juoksin siel kivasti niiden kenkien peräs rantaa pitkin X’’’D Ja kun lähettiin rannalta, lähettii isin kans kävelee sitä rantaa pitki. Se hiekka on semmosta tumman harmaata nii moi, me juostiin ihan täysiä autolle sitte X’’’D Ja viel joidenki kivojen ohdakkeiden läpi :’’’’D ei ollu ihan paras idea :’’D
Mun huippukuvaajan taidot

Haluttiin käydä kahvilla jossain, päädyttiin jätskille yhteen kivaan kahvilaan. Käytiin myös ostamas mansikoita ja kirsikoita. Ja sit ajateltii et käydään kaupas ostamas ruokaa ja mennään kotii grillaa. Ja kuinkas kävikää.. Täällä on semmone onglma ku siesta. Eli siis kaikki kaupat oli kii. Tän lisäks koska sunnuntai, niin tuskin edes aukee mitkää enää sen jälkee. Oltiin ensi käyty kurkkimassa Velez-Malagassa ja nyt mentiin sitten ettii kauppaa toiseen suuntaan rantaa pitkin Nerjaan. Eipä löytyny muuta ku yks nettikahvila, eikä yhtään parkkipaikkaa joten paipai blogipäivitykset >.< yhy. Pitää odotella viel lisää.

Takasin Torrexissa, yritettiin Kaisan kans päästä kerrostaloalueella murtautuu jonku nettiin >:D mut ei päästy :< Eikä ehitty ettimään pidempää, ku mentiin sitten syömään. Ja nyt tässä kivasti istuskelen Restaurant Romessa ja odottelen ruokaani: jotain kokin erikois keittoo :’D en tiä mitä saan :’’’D Ja nyt ainaki on suunnitelmis, että mennään ruoan jälkee kattoo jos se yks ruokakauppa ois vahingoks auki taas et päästäs ostaa ruokaa.

Innokas ruokailija
Hyvää päivää tässä taas kirjottelen: Mä sain oikein jännittävää ruokaa. Sen nimi on suomeks simpukka keitto. YÄÄÄÄÄ!!! X’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’D loistavaa!!!! Mä en oo ikinä syöny simpukoita, koska ne näyttää nii ällöiltä hyi :’’D ja nyt tilasin sitte simpukka keittoo X’D Olin ihan innoissani. Muut oli nössöilly ja tilannu jotai pihviä, ja lasangee mut mä tilasin simpukoita >:D Okei makuarvio: maistuu kalalta, pystyy syömään, jos ei tutki hirveesti mitä suuhunsa laittaa :’’’D Ku olin syöny tarpeeks, aloin tutkii niitä simpukoiden sisälmyisiä >:D onneks vasta jälkeen, en muute ois varmaa pystyny syömää :’’’D

Ku oltiin lähös, se tarjoilija tuli siihen ja anto laskun ja kyseli kauheen huolissaan olinko varmasti tykänny mun ruuasta :3 vähä sulonen! Muilta se ei kyselly >:D hoho olin sen lemppari ku olin uskaltanu tilata jotai random ruokaa. Sit se tarjoilija toi meille semmoset ihan pienet vadelma drinksut :3 aw. Oli vähän makeeta, mut joo se oli kans kauheen kivaa :D Ja sitten kun käveltii ravintolasta ulos nii mä menin Eliaksen ja Kaisan jälkee, nii sit vasta se tarjoilija tuli huutaa (pelkästää mulle tietenkin) byebyeee!!!<33 AW! ihana tarjoilija ^^

Sit niinku vähä ajateltiinkin, kaupat ei auennu enää, joten kotiin takas. Käytii tutkii jotai kaupunkia autolla nopee ja kotona sitten uimaan heti taas >:D jeejee :3 Vietettiin periaattees koko loppu päivä siinä altaalla sitten ^^ Katteltii ku aurinko laski jne ”katsellaan tääääähhhtttiiiääääää!” ”mä kävelen ja kävelen ja kävelen ja kävelen ja kävelen…. huiiiiiii nyt mä hukun.”

Täällä on illalla joku ihme eläin aina meluamas >.< Se kuulostaa vähä sammakolta, mut tuskimpa sammakosta lähtee nii iso ääni. Se kuulu jo eilen illalla ja taaaas se häiri mun nukkumista >.< Se voi olla joku lintu, mut miks se ois toisena iltana peräkkäi tasan samas paikas meluamas? nih. en kyl sit tiä. Joku ehdotti et se ois joku häkkipapukaija, jolle tulee yöllä tylsää. En tiä. Joku friikki se on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti