31.3.2014

Kuvia Suomen ja Islannin luonnosta

Ihanat 12tunnin unet takana <3 Eikä edes haitannut, että lentokoneita laskeutuu koko ajan pään yli tonne Islannin sisäisten lentojen kentälle. Eikä se, että yksinkertaisista ikkunoista kuuluu kauheen kovaa autojen äänet tänne mun huoneeseen. Hyvin sain nukuttua silti! Erittäin jännä kokemus oli, kun olin suihkussa. Olin ajatellu, etten kastele hiuksia koska monet syyt, jotka liittyy matkalaukun pakkaamiseen. Niin täällä suihkun vesi ei tuu sillain nätisti yhteen kohtaan suihkusta jota voi esim. ottaa käteen ja liikutella. Sitä vettä suihkus katosta vähän joka suuntaan! En siinä vaihees enää ihmetelly, et miks altaan molemmilla puolilla, oli suihkuverho :'D Mut nyt on kaikki hyvin ja oon hereillä vähän aiemmin kun olin ajatellut, niin mulla on aikaa kuvittaa eilistä päivää :))

Mun urhoolliset pyörän ja matkalaukun kuljettajat tauolla <3

Oon päässyt pyörästä vihdoin eroon! Ois pitäny ottaa kuva siitäkin tänne..

Eetu liittyi joukkoon

Eetu

Lentsikassa!! JÄNNITTÄÄ!!
Suomen luonto

Norjan vuoristoo


Islannin vuoristoa

Islannin luonto. On harmaa

Maassa oli tollasia jäätävän kokosia railoja!

Mun yöpaikkani

Reykjavik. Jotain lumista vuorta tuolla näkyy

Tipu

Reykjavikin taloja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti