26.3.2014

Kokkaa mua

Ajattelin tossa viimesen Tampere-päivän kunnias leipoo pullaa. Mutta nyt on kuulkaas käynyt sellanen homma, että puolet mun tavaroista on jo mun oikeessa kodissa, isin ja äidin luona Ikaalisissa. Pullat onnistu ihan hyvin viinipullon kanssa ja ilman pullasutia. Enkä käyttänyt viinipulloa taikinaan. Lisäks kuivahiivalla ja mulla on jotain henkilökohtaisia ongelmia. Mun pullat on pieniä ja kovia :<

Korvapuusti on pulla. Ja muuten paras pulla. Muut pullat on vähän niinku "mä oon niin chuul kun oon yksinkertainen, skandinaavinen ja moderni, muotoilukin on Eero Aarnion tuolin innoittamaa." Ja rusinaisia pitkopullia voi ostaa kaupasta, kun tylsät sukulaiset tulee kahville.

Must on ihanaa olla sivistynyt, kyl lukio kannatti käydä ihan vaan että oppi pari chuulii taiteilijaa ja tärkeitä suomalaisia kirjailijoita. Siitä tulikin mieleeni, et pitäis tutustua Edgar Alan Poen teoksiin joskus, kun ehtis.

HAITTAAKO TEITÄ!? että mun kirjotustyyli on tällästä semi-kamalaa? En pysy aiheessa ja käytän typeriä (lapsellisia, senkin aikuiset) kielikuvia -haittaako se?

Takaisin pulliin. Mulla on tapana laittaa pelti uuniin ilman patalappuja. Tietenkin, sehän on kylmä vielä. Mutta välillä unohdan sen, ja saatan pistää myös kaksi sekunttia sitten uunista patalapuilla ottamani kuuman pellin takaisin uuniin paljain käsin. Sillon sattuu :<

Mä muutan ulkomaille _puoleks_vuodeks_ Ja ette usko kuinka paljon paperihommia siihenkin liittyy, että lähden pois Suomen lääkäreistä, en saa mitään tukia, en käytä senttiäkään Suomen varoja JA SILTI ne pakottaa mut täyttämään miljoona paperia, joiden kysymykset on haluatko miljonääriksi- ohjelman finaalikysymyksen tasoisia. Eli ei tiedä oikeaa vastausta, vaikka poistaa kaksi vaihtoehtoa, kilauttaa kaverille JA kysyy katsomolta. (valitettavasti Benjaminista ei ollut hirveesti apua :< )

Voihan kökkö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti