21.3.2014

Hylkeet, täältä tullaan!

Nyt mun matka on edistynyt sen verran, että sain ostettua lentolipun ja varattua hotellihuoneen yhdeks yöks Reykjavikiin. Oon myös shoppaillut ulkoilu- ja talvivaatteita, mikä on sinänsä hauskaa, koska harrastan kokopäiväisesti kesävaateshoppailua ympärivuotisesti. Eli oon myös tämänkin talven ostanut kesävaatteita, joita nyt en siis pääse käyttämään. Nice.

Jos matkalaukussa on tilaa, Stitch tulee mukaan.
Jos jollain on kokemusta Islannissa oleskelusta, ilmottakaa ihmeessä! Mä oon ihan pihalla, kun pohdin, että pitäiskö mun ottaa pyörä lentokoneeseen ja kuinka monet kengät tarvin mukaan.

SEN LISÄKSI!!! Jos joku sattuu oleen Ritakadun suunnilla (ruotula, tampere) keskiviikkoon mennessä, niin tule ihmeessä kartuttamaan mun matkakassaa! Eli käytännössä yritän saada pienennettyä muuttokuormaa myymällä isot kasat vaatteita, kenkiä, kosmetiikkaa ja keittiöjuttuja ihan parilla eurolla. Pliiis tulkaa ostamaan nää pois!!! <3

Keskiviikkona nämä siis siirtyy Ikaalinen cityyn, että sieltä voi kanssa tulla katsomaan <3

1 kommentti:

  1. Mä voin ostaa noi värisokerit :) On toivottavasti juhlaa tiedossa toukokuun lopussa.

    T:äiti

    VastaaPoista