11.1.2012

Reborn.......

Heipat. Uusi vuosi, uusi tukka ja uudet mielipiteet, niinhän se meni? Koska nyt on uusi vuosi, on uusi tucca ja kaikki vanhat mielipiteet ja kiinnostuksen kohteet katos suunnillee 9 yössä. 

Ja tämähän on ihan normaalia eiks? Näinhän se menee; uusi aamu kun täyttää 18, DING olen aikuinen; uusi aamu, kun pitäis valita opiskelupaikka, DING musta tulee fysioterapeutti; uusi aamu kun vuosi vaihtuu, DING kaikki vanha pois ja uusi tilalle; uusi aamu satunnaisesti DING olen homo. Ihmiskunnan laki tuo on :<

Mutta mistä se oikeesti johtuu, että mua ei kiinnosta yhtään lähtee viettään ihkua conielämää, tai et mua ei kiinnosta yhtään pukeutua miljoonaan eri väriin vaatteissa, tai et mua ei kiinnosta yhtään värjätä/leikkaa hiuksia niin että ne saa vastustaan painovoimaa. Tai oho. Itseasias nyt ku aloin miettii, nii noihan periaatteessa liittyy samaan aiheeseen: siihen mikä oli mun favourite harratus tässä viimevuonna ainakin. Ja sinne se meni, ihan yhtä nopeeta ku oli tulluki o/

Eli mikähän mua nyt sitten enää tässä vaiheessa kiinnostaa? Öööö..... Rehellisesti sanottuna pitää miettiä ihan hetki. Koulu? Ei oo kiinnostanu 5luokan jälkeen. Soittaminen? Ööh.. parhaani mukaan yritän vältellä. Piirtäminen? Ei. Lukeminen? Ei. Ei. EI.

 No ei ny, pelottelin vaan :P Kyl mua oikeesti kiinnostaa jotkut asiat :'''D Mutta enpä nyt koe tarpeelliseks niiden luettelemista. 

EIDT. Ja nyt just väsyttää ihan....paljon. Niin paljo kuitenki ettei ajatukset oikee toimi. Mitä ihmettä mä kirjotan tohon jatkoks??? O_O lol ei mitään järkee. Haluun nukkuun... =.= sänkyyyyyyyy..... Okei jatkuu.

Että mistä toi johtuu ettei kiinnosta mikään taas vaihteeks? Joo siinä se oli, hieno lopetus huonolle postaukselle o/ nyt voin antaa ittelleni luvan mennä nukkuun, vaikken kuitenkaan mee.

ILMOITUS!!!! Tämä että kirjotan tänne blogiin edelleen tarkottaa vaan sitä, että nämä postaukset ovat tasoa: vieläkin huonompia, en jaksa miettiä sitä vähääkään mitä käytin noihi aikasempiin kirjotuksiin. Joten suoraan sanottuna tämä on lähinnä.. syvältä.

2 kommenttia:

  1. Kiitos stalkkeroimisesta! :33

    (Ei ole muuten syvältä nämä DING, kirjotan miettimättä mitään-merkinnät, tää oli kiva teksti enkä usko että karkotat lukijoitas poijes tämmösillä.. pää-asia että jaksat pitää blogii hengissä! :> )

    Aamen.

    VastaaPoista
  2. juu-uumaalaa-aan kaa-aaritsaa-aa! kylläh, muttakun kauhee kritiikki ittee kohtaa ku on kauheesti ajatellu mitä sanoo ja nyt vaa sanoo mitä ajattelee.... XD

    VastaaPoista