15.1.2012

Rageen nöyrästi

Noniin! taas on hyvä päivä!!

Koska mua ärsytti oikein ihanasti niin meninpä sitten katteleen peiliin (aina kun on tylsää, teen niin.) Ja siinä sitten kuuntelin että talo taitaa räjähtää ku kuuluu niin paljo melua, eiku oho, se onki vaa tavallista melua mitä 6ihmistä saa aikaan. Ja sitten angstitkuporuvalitus kun ei ole oma koti ja hiljasta.

Joten päätinpä sitten näyttää keskaria maailmalle siinä muodossa että "mä olen kaunis, ja sinä, maailma, olet ruma." Mikä lyhyesti sanottuna: johti siihen että nyt kirjottelen koneella mahdollisimman huomaamattomana häntä koipien välissä.

Laittauduin oikeen hienosti. Meikkasin tosi näyttävästi, laitoin ripset, puin kauniin mekon ja kiharsin hiukset, yritin näyttää onnelliselta tytöltä. No eka ongelma oli mun meikit. En loppujen lopuks näyttäny kovin onnelliselta... En tiä mistä johtuu, ehkä siitä että musta ei oo ihan semmonen väri millä iloset ihmisest maalaa silmänsä. No mutta eihän se haitannut, yks virhe annetaan anteeks.

No sitten siirryttiin tonne ulkotiloihin. Heitin takin pois ja lähdin juoksentelee tuol hanges ihan innoissani ja yritin näyttää iloselta. Hetken päästä pidettiin pieni paussi, ku selasin kameran näytöltä niitä kuvia. Pari ehdotusta vaan; otetaan kuvat vaaka-tasossa ja mä vähä säädän noita valoasetuksia.

Jatku sitten. Onneks mul ei ollu tosi tarkkaan valmiiks mietittyä ajatusta minkälaisen kuvan haluun: katton keskeltä mettää kameraan ja näytän siltä et mun pitäis olla onnellinen, mut silti mun kasvoilta kuvastuu viha ja suru.

Eli ei siinä mitään sitten, että en kertaakaan edes vahingoks tajunnu kattoo kameraan siinä pyöriessäni lumes ja onneks mun kuvaaja tietenki oli niin ajatuseten lukija, et tajus ottaa kuvan just sillon, kun mä hyppäsin. Tässä vaiheessa tuli myös se meikki ongelma myös mukaan. Mä en näyttäny kovin iloselta alun-alkaen nii miten mä voin muuttaa sen surulliseks?

No toinen kuvaussessio päättyi koska kameran muisti täyttyi (?!?) Vedin takin päälle ja juoksin sisälle. Jeejee koneelle kattoon kuvia isommalta näytöltä. Okei aivan hirveitä nä alun kuvat, onneks mä siin puoles välis muutin asetuksia. Okei täs vaihdoin.... MITEN NÄ NÄYTTÄÄ VIELÄKI NÄIN HIRVEILTÄ???!!! Kuvia oli joku vähän yli sata, ja ykskään niistä ei onnistunu...... mitä?

No ehkä mä saan jotain noista pelastettua mun tumblr-feimi-ohjeilla. Kattoo sit mitä tulee. Tosin oon siis poistanut niitä jo sen verran et on 6 kuvaa jäljellä, ja kaikki on huonoja kameran asetuksista alkaen. AH!! Tehdään supersuper muokattu kuva, nii kukaa ei huomaa et se oli alun alkaenki jo ihan järkyttävä. Ne luulee, et se oli tarkotuksella.

The Outin paras -muokkaus

The feimi kuva -muokkaus

The alkuperänen kuva
Yeah, ihana kuvaussessio, eikä ythään julkaisukelposta kuvaa o/ tykkään. Lisää tälläsiä päiviä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti