28.1.2012

Jee ammutaan homot ja heterot!

Lol mulla ei taida olla mitään muuta asiaa, ku aina vaa et mitä kaikkee mä vihaan x______D NOJAA! Eipä haittaa mua. Nyt ku tä sisältää tekstejä vaan sillon, ku jaksan kirjottaa jotain, ja vaan sillon kun mulla on jotain kirjotettavaa, tä on alkanu oleen joku maailmanvihausblogi :'D yeah baby

Tänään mä heräsin keskellä yötä ja alon vihaan kaikkia ihmisiä. No en ihan kaikkia, mut useimpia, ero siinäkin xD En oo ihan varma mistä toi tuli, saatoin nähdä jotain unta, mis piti vihata kaikkia. Mut toisaalta muistan sen unen aika hyvin, ja siinä oli vaan yks niist ketä aloin nyt vihaan. No loppuja en edes tarkalleen muista, mut sen verran kuitenki, et niitä kohtaan ei ollu hirveetä rageemis tunnetta.

Niin nousinpas ihan sen asian takia sitten, ja tulin julistamaan tätä ilosanomaa kaikkiin sosiaalisiin medioihin joihin vain yletyin. Mun piti itseasias eilen jo käydä kirjottaa jotai valittamisaiheista tänne tosta homo aiheesta, mutta enpä jaksanu eilen nii voisinpas sit nyt. Ja osasyy on se, et kirjotin just galleriaan asiattoman tekstin samasta aiheesta, nii voisin eisttää asian hieman aikuismaisemmin myös xD

Mua on nyt vaan niin alkanu ärsyttää kaikki nämä homokeskustelumaailmanpilaamisorganisaatiot. Eli toisin sanoen se, kun homot ja heterot jaksaa yhä vaan julistaa homouden ilosanomaa joka puolelleen ja vihata joka ikistä, joka ei ajattele että homous on oikein, sallittua ja jopa suotavaa. Muttakun! Eikö ne nyt tajua, että oikeestaan ei edes oo ketään ketä vakuuttaa tosta asiasta?

Jos lähdet tekee kadulle gallupia aiheesta homous, nii ihan varmaa joku 90% vastaajista on sitä mieltä, että on ihan sama onko homo vai ei, ihminen anyway. Joten, asioiden ollessa tällä mallilla, mikä järki kaikilla homoilla ja heteroilla on puolustaa tätä (taas yhtä erilaista) seksuaalisen mielihyvän kohdetta, saatetaan käyttää myös sanaa perverssio. lol.

Ja joo, kyllä, olen täydellisen sitä mieltä, että homot harrastavat vain outoa seksiä, eivätkä esim ole kykeneväisiä rakastumana. Kyllä käsitit edellisen virkkeen aivan oikein. Eikö homous olekaan sama asia kuin esim bondage? lolololo trollaan tässä nyt kaikkee ihan lämpimikseni XD Okei aiheeseen takas ---->

Homous on muodissa. Kiva, ei siinä muuten mitään että joka paikassa julistetaan, että hei hän on homo ja hän on ihminen, mutta ku se sama asia oikeesti tehtiin jo 10vuotta sitten...... Okei ton tajusitte jo, mut lehti on vaa vieres mis oli joku lesbovalistusrakkaus haastattelu (eikä siinä edes puhuttu seksistä -.- ) Ja nyt kun tollaisissa nuorten/lasten lukemissa lehdissä on tuollaisia haastatteluja, kaikki lapset alkaa miettiin että.... No kun pojat on YÄK ja tytöt on musta kivoja, nii ÄITIIII MÄ OON LEPAKKOOOO o/ -Miina 7v. Lasten on aika turha miettiä seksuaalisuuttaan yhtään. Eipä ne siitä mitään kuitenkaan tajua.

Seuraava vaihe on se, että koko maailmasta tulee biseksuaali, koska kellään ei oo mitään sitä vastaan, jos sattuis ihastuun saman sukupuolen edustajaan. Jes nyt ollaan menossa hyvään suuntaan. Seuraavaks kehitetään testi, missä katotaan onko oikeesti homo vai esittääkö vaan ja sitten ku kaikkeen menee hermot nii päätetään aihe ampumalla sekä homot että heterot.

Noniin, eiköhän se ollu siinä, HYVÄT YÖN JATKOT o/
asd, pitäisköhän mun lukee tää aamulla uudellee, ja kattoo mitä paskaa oon saanu aikaan XDDDD

5 kommenttia:

  1. Oikeastaan rehellisesti sanottuna ensimmäistä kertaa elämässäni tämä ironia saa käänteisesti katsottuna mutkin vihaamaan itseään.

    En tarkoita sitä henkilökohtaisesti tai pahalla - mutta en ymmärrä tätä bloggausta varmaan niin kuin se pitäisi ymmärtää. Yleensä vain esimerkiksi se saa mut kääntelemään asentoani ikävästi tuolillani, että kaikki hyväksyvät homouden.

    Okei, 1. en voi sanoa, että en kokisi hyväksyntää suurelta ystäväjoukoltani jne.
    2. Mutta en silti usko omistavani ainoaa Suomen sukukantaa, joka on kaikinpuolin homofoobinen. En usko omistavani edes ainoaa naapurikuntaa ja koululaiskansaakaan, joka olisi kourallinen kehityksestä "jälkeenjääneitä" juntteja.
    3. Jos Suomessa yli 90% hyväksyisi homot, ei Haavistostakaan näin isoa sotaa käytäisi.

    Ja mitä tuohon lastenlehtien haastattelujuttuun tulee, niin kyllä mä uskon, että lapset on oikeesti fiksuja ja oivaltavia tyyppejä. Ne vaan menee nykyään valtavirran mukana, mikä on ehkä suurimpia ongelmia heidän keskuudessaan. Yleensäkin, jos noita lehtijuttuja kirjoitetaan niin eiköhän sillä pikemminkin edesauteta lapsen hyväksymisprosessiaan itseään kohtaan, ettei se joutuisi itsensä kanssa ihan hukkaan.

    Nimittäin, jos se ihminen nyt niin tuntee, niin se tuntee enkä usko, että ketään sen perusteella muuttuu sentään homoksi. Ja eihän kukaan ole kai kieltänyt hakemasta itseään? Joskus voi olla parempi, että ne tekee sen jo tuolloin ja kokeilee rajojaan, Eikä sitten vanhempana ala tekemään niitä virheitä, jotka olisi jo pitänyt aikaa sitten tehdä ja ottaa niistä oppia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis niinku tossa alussa sanoitkin, nii suunnillee koko teksti on kirjotettu ironisesta näkökulmasta; en mä oikeesti tarkoittanut esim. että lapsi kuulee homoudesta ja yhtäkkiä se on homo, mun muistaakseni kuuntelin joskus äikän tunnilla sen verran että vaikuttavissa teksteissä käytetään mm ironiaa & liioittelua.

      Mut mä en ymmärrä mitä sä haet tolla sun 2. kohdalla. Mikäli mä ymmärsin ton oikein nii sä tarkotat sitä että ei sun tutuissas ole homovastaisia ihmisiä? mut sit taas tos 3. sanot kumoo jollain lailla sen .

      Mä nyt en politiikkaa hirveesti seuraa, mut mitä mä oon lehtiä lukenu nii niissä on sanottu toi Haaviston homous niinku mä sanon tässä: IIK HAAVISTO ON HOMO! Tai siis silleen, ettei sitä kirjottajaa ainakaan kiinnosta yhtään onko Haavisto homo vai transu.

      Poista
    2. Eli kyllä, voin siis todeta ottaneeni tän liian vakavasti, anteeksi. Onhan tuo totta, että ne tekstit sitä tarvitsee, että ne synnyttäisivät keskustelua; Mutta jostain syystä en vaan itse jaksaisi enää lukea sellaista. (Paitsi se ei ehkä liity tähän, koska miksi syyttäisin siitä yksistään sua, kun syy ei ole sun.)En vain tarkemmin sanottuna ymmärtänyt sitä tästä bloggauksesta, mikä sai mut ihmettelemään koko sun kantaa asiaan. Vaikka olisihan pitänyt ilmeisesti tietää ..

      Mitä sitten tulee noihin kohtiin, niin ei kun juuri päinvastoin. :--D You know .. Mainitsen homofoobisuudesta siinä yhteydessä ja kolmoskohdalla taas viittaan siihen, että miten Haavistosta mölytään joka paikassa näin paljon, jos 90% hyväksyisivät homot. < Koska imo tähän 10% prosenttiin ei voi sisältyä se melkein_ koko muu Suomi, joka jauhaa aiheesta.

      Siitä siis hyppäänkin takasin siitä mistä alotin. Juuri se tekstien itseironia ja liioittelu. Kyllä sä siinä oot ihan oikeessa, että suuriosa lehdistöstä esittää sen juuri niin. "Ei väliä, ei kiinnosta."

      Mutta sitten perässä tulevat ne ihmiset, jotka yrittävät päästä lehtien listoille myös ilmaisemaan mielipiteensä siitä oikeasti, että HOMOA ei voi hyväksyä presidentiksi. Kuten täälläkin mun luokkani ainut puheenaihe vaalien jälkeen oli Haavisto. Haavisto ja homous. (Sekä se on sitä edelleen.) Ja kyllähän sen nyt tietää jo etukäteen, ettei ylä-astelaisten mielipiteet voi olla mitenkään sellasia pikkusella paikkakunnalla, että ne hyväksyisivät homouden, jos isommallakaan. Jos sulla sitten ei ole mielipidettä, joka kumoaisi tälläsen? Sekä sen, että näidenkin oppilaiden vanhemmat tuntuu myös lietsovan sitä samaa vihaa lapsiinsa.

      Mutta se siitä, olipa nyt pakko päästä avaamaan suuni, koska tää touhu homoista alkaa viedä multakin järjen yhtä hyvin kuin se, että isäpappa jaksaa mainita joka ainut kerta, kun istuu juomaan kahvinsa jotain asiasta.

      Poista
    3. voi sua :'D kaikilta tässä menee järki kun asiasta jauhetaan eikä päästä mihinkää lopputuloksee XD no mut siis mä en oo oikeesti yhtään kokenut, et ketään kiinnostsais et haavisto, tai ylipäätänsä kukaan, on homo. kaikista ihmisistä jotka mä tiedän, tunnen tasan yhden ihmisen, joka ei tykkää homoista: niin vertasin vähän sitten siihen. Mä en tiä elämkö mä sitten vaan niin jossain hyväksyvässä ympäristössä etten oo törmännyt tohon XD

      Poista
    4. Umh. Mitähän tuohon sanoa. XD Vaihtaisin mielelläni kyllä paikkaa sun kanssa. Okei, säälisin sua vaan kyl sydämeni kyllyydestä siinä vaiheessa, joten ehkä ei kumminkaan. Tuntuu etten ite oo ees tavannut varsinkaan aikuista, joka sanois et ihminen se homokin ..

      Mietin vaan et viimeksi eilen, kun sanoin et seuraan Haaviston chattia niin siksi en tuu kattomaan taitoluisteluita. Niin tämä eräs täällä kysy heti et "No mitäs se homo meinas? Eipä olis kyl hirveesti väliä ees et seuraisit sellasta." Minä: "No, ihminen sekin on." Krömh. "Aijaa? Mistäs sä sellaseen tulokseen oot tullut? Nimittäin mä en ainakaa oo ihan varma tosta! Miten musta nyt tuntuu et sä jotenki puolustat homoja?" * Vilkaisu * " .. En mä niit puolusta kun meinasin vaan et seki on ihminen. Mitä pahaa siinä on?" "Kyllä siinä on kun mun mielestä ne pitäis syöttää leijonille." "Hohhoijaa .."

      (Häpeän, ettei itsellä ees riitä selkärankaa myöntämään sellasta asiaa et puolustan niitä. Oon vaan huomannut jo abaut tuhat kertaa, että se hyökkää silmille, jos sille sanoo et puolustaa_. Korrektisti hän alkaa toisinsanoen huutamaan aiheesta ja pitämään taas tunnin luennon siitä, miten tuomittavaa se on.)

      .. Samaa pitäisivät meidän koululaiset mitä oon huomannut. Et. Et. Niin, se siitä. :______________D Mut kieltämättä uskon et kaikilla muillakin menee järki, ettei sillä ~ Ehkä se nyt toivottavasti selviää pian. Ettei tarvitse sitten enää kuunnella ja antaa aivojensa taas valua sen takia lattialle. Vaan jo sen takia nykyään tuntuu et ihan vahingossa noillekin lipsauttelee asioita mitä ei pitäisi, koska se kiihtymisaste on 0-100 murto-osasekuntia.

      Poista