3.4.2011

where disappeared those sunny days? they'll come again :)

part one.

moimoi mitä kuuluu? mulle kuuluu tosi jees koeviikko tässä näin (y) jaja taidanpa mennä suoraan matikan uusintaan.. eilen luin psykaa, koe on tiistaina, mutta siis.. siellä luki näin: vuoden ikäiset lapset nauttivat kutitettaessa. 

jaahas. ei ainakaa vanhempana sit >.< mä aloin hirveesti pohtiin (filosofi ja psykologi kun olen) että miksi nuorena tykkää kutittamisesta ja sitten kun on vanhempi niin se vaan ärsyttää tajuttomasti? >.< voi olla, että lapsena se on jotain läheisyyden tunteen hakemista (ihan niinku jokanen asia mitä vauva tekee). mutta hei, onhan se vanhempanaki aivan ihanaa jos joku pyörii siinä ympärillä lähellä MUTTA SE KUTITTAMINEN ÄRSYTTÄÄ AIVAN JÄRKYTTÄVÄSTI!

onko näin että pientä vauvaa kutitetaan ja kohdellaan muutenkin niin paljon hellemmin, koska se voi särkyä. ja vanhempana saa heittää seinään ja mitään ei tapahdu? erilaista kohtelua sitten. tai sit kutittaja ei osaa kutittaa!! :P miettikääs sitä sit.

jjoo jatkammeko seuraavaan aiheeseen mikä on huomattavasti piristävämpi?

part two.

kesä on kivaa aikaa. (suuri) osa ihmisistä ikävöi kesää nyt, kun luuli että se tulee, muttei tullutkaan. huijasi meitä, mätämuna.

ja nyt ernuhihhuli kun olen, esittelenpäs teille viimekesän (itse asiassa kesän ja syksyn :'D) antia :)

con on siis semmonen ernu tapahtuma, minne kaikki pikku-ernut mangafriikit, animehihhulit, jiiruhassut ja truu vaatetusalan opisekelijat menee :'D siellä on jollain lailla näihin aiheisiin liittyviä ohjelmia, ja kun ernupiireihin päätyy, sinne ei mennä vaan ohjelmien takia, vaan myös niiden kaukaisten kavereiden ja pukujen ihastelu on tärkeetä myöskin :) mä olin siis kolmessa conissa viime vuonna:

desucon, lahti

tapahtumissa on yleensa aaaaikas paljon porukkaa :D 

 mun hyvä kaverini ropa kenet tapasitte tässä parin viikon takasessa blogissa myöskin :)

 ihmiset jotka käy koneissa tykkää pukeutua kivasti :D vaikka ne ei osallistuis mihinkää
kilpailuun nii silti pukeudutaan toooooooosi upeesti :) vas. vaatteet tehty ite
kokonaan. oik. muuten vaa laitettu päälle niin paljo sälää ku löytyy. 
näin noi aamuna kun ne oli laittautumassa.. niil oli matkalaukut niiden asusteille..

coneissa on erikseen usein myös cosplay kilpailuja. 
kuvan henkilö taisi olla 2 tai 3 sen kertaisessa kilpailussa.

tracon, tampere
yääääh siel oli ihanan lämmintä! :3

toi tyttö palloili tuolla niin oute vähän kuvaili salaa >:3 muttakun lämpö :)

vas. ystäväni janttu :) tampere talo oli tosi ihana! rakastin tota aluetta missä istuskeltiin :3
oik. tämän kuvan jälkeen lähdettiin uusien tuttujen (kuvassa yksi) kanssa syömään ja tutustuttiin :)
conit on kivoja kun siellä voi mennä vaan jutteleen kaikille ja kaikki juttelee takas viel!

meidän koko porukka millä palloiltiin siel! oho ei ollukaa kaikkia :< 
muuan katan kaveripuuttuu ja itse tietenkin kun kuvaan XD
  
vas. an cafe ryhmäcossi :3 jos en viel kertonu yks 3 lempibändistä on an cafe :3 
joten tottakai mun piti ottaa heistä kuvaa ^^
oik. zombie sairaanhoitajia. näitä meni kaks tuolla, mä en ymmärrä miten ne jakso kävellä kuten zombiet!
ihan oikeesti o_o juteltiin kyseisen puheliaan zombien kanssa ja kerroin että juoksisin karkuun
jos hän tulisi pimeällä kujalla vastaan. zombie naurahti :D (tekeekö zobmiet niin? :O )

tsukicon, helsinki

tässä on meidän porukka :D kaikki neljä (joo minä kameran takaa myös)
yövyimme punahiuksisella ystävällämme. tää näyttää ihan pastakastikkeelta!!


















vas. minä, ropa, moona :D
oik. moona :D eri moona jooo :) REITA, JOLLA ON HAAREMI!!!



















vas. kyltissä lukee: who said cyber lolita does not exist? pakko sekin on sitten todistaa :D
vas. jasmine you -cossi :) mun kaikki kunnia menee aina poikkeuksetta
versailles cossille oli se mikä tahansa!

jjoo tä ei liity aiheeseen mitenkään :'D moonalla oli siis todella tasokasta menoa :'D 
mä luin niille suklaa keittokirjasta iltasatuja! (reseptejä siis)

tsukiconissa me siis harrastimme sitä malleilua :D cloudberryladyn näytös :)
jeje mahtavaa ^^ myös facebook cloudberry lady

jeejee ens kesää odotellessa siis :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti