16.4.2011

täytettä, koska en keksi mitään...... :'D

hohhoh moimoi. kai tässä sit pitäs alkaa vähän kirjoteleen jotain....... pihalla kyl paistaa kivasti aurinko... olin äsken tuol siel oli niiiiin lämmintä!!^^ mut tuotaa......... voi jestas tästä ei tuu mitään x( mitähän tällä viikolla ois tapahtunu  mistä voisin teille kertoilla? tuotaaaaaa.....ei mitään?

maanantai:
öäh. olin kipee

tiistai
oli vieläki kipee

keskiviikko
terve jo O_O mut mitään ei tapahtunu..

torstai
eimitään?? eiku! ! ! ! ! me oltiin levyttämässä!!!!! noni aiheus löytyi!!! whuu kiittäkää mun aivotoimintaa tästäki postauksesta :'''''''''''''''D

part one. 

noniiiin. nyt mä kuulkaa mainostan teille kaikkee randomsälää.

te tiedätte että mä harrastan soittamista ja musiikkia jne. mä soitan siis oikeestaan kolmea eri soitinta. pianoo, kitaraa ja trumpettia, ja nyt tän trumpetin kanssa soitan semmosessa hassussa ikaalisten orkesterissa ino:ssa ja hupsista me ollaan nii feimei et käydään ulkomaankiertuiella ja levytetään :P käykö kateeks? :''''D

eli tuota. mä alotin INO:ssa heti ekalla luokalla niinku kaikki muutkin oikeestaan :'D kun tullaan kouluun nii tottakai halutaan kivoja harrastuksia paaaaaaaaaljon ja kun koululla kerran on ilmainen soittomahdollisuus nii sehän todellakin pitää käyttää. mä alotin siel pianolla mut vaihdoin tokana vuonna sitten trumpettiin, koska. ööh.. mä olin ollu kaverin synttäreillä ja kaverin sisko soitti trumpettia myös ja se soitti ja esitteli meille soitintaan siellä kutsuilla niin tottakai mä ihastuin siihen ja vaihdoin :'D

sittten soiteltiin kavereiden kanssa moooonta vuotta ja plaaaplaa tapahtu niin ja esiinnyttiin ja harjotukset ja esiintyminen ja plaaapllalaalalal ja sitten soiteltiin vähän lisää ja sitten tuli leiri ihan ja plllaaaaaa harjotuksia ja sitte me lähettii ekalle ulkomaanmatkalle :P

ööh. mä taisin olla luokkaa neljä sillon, kun lähdimme viroooon :'D bussissa helsinkiin helsingistä laivalla tallinnnaan tallinnasta bussilla pärnuun :D oioi mä muistan ne hotellit ^^ oli ihanat ^^ me jouduttii vaihtaan hotellia puoles välis matkaa, koska haluttii et kaikki pääsis olee samassa hotellissa aina, nii varauksia ei ollu vapaana koko ajalle yhes hotellis nii muutto jossai vaihees :) mut ei haitannu :) ekas hotellis oli uima-altaat ja tokas oli muuten vaa aivan ihanat huoneet ^^ (tai sit aika kultaa muistot.... :'D )

meillä oli siel vaan yks esiintyminen (?) ja yks jouduttiin peruuttaan koska yön aikana meidän bussiin oli murtauduttu ja sieltä oli viety meidän syntikka ja eväsleivistä kinkut X''''''''''''''''''''''D niin sitten poliisit siellä tutki bussia eikä me saatu lähteä matkaan :'D

sitten seuraava ulkomaan matka :'D
to the saksa määään :'D

tä oli huvittava matka myöskin ihan vaan siks et me vietettiin noin 22h laivalla yhteen suuntaan X'D laivalla sitten oli poreammeet ja sitten rahantuloa ei voinut estää pelikoneiden johdosta (mun rahan menoa ei voinu estää.... ) sitten laivan jälkeen bussimatka jatkui tuonne stadeen jeejee. sielläkin me yövyttiin kahdessa eri paikassa, tällä kertaa koska piti vaihtaa kaupunkia jossain vaihees :)

jostain syystä nyt kun aloin muisteleen nii en muista matkan alkupuoliskosta juuri mitään o.o mutta siit lopusta muistan.. esiinnyttiin kolmessa paikassa yhteensä. ja sit paikallinen orkesteri esiinty sitten vastaavasti meille. sit muistan kun kätyiin shopittaa jossain kivoilla kujilla ennen yhtä esiintymistä x) oli tooosi kiva :3 ostin paljon kaikkee kivaa :3

ja sitten ens vuonna menemme ilmeisesti itävaltaan.. jeejee :'D loistava matka tulee siitäkin ^^

sitten tää torstai osio.. oho kirjotin jo noin paljo ihan aihee vierestä O_Ö tai itse asias selitetääs viel vanhempia juttuja nopeeta :'D tä on kolmas levy mitä tehään x) normaalisti ollaan äänitetty studiolla mutta koska nyt haluttiin semmonen äänitys että kaikki soittaa kerralla ja studioon ei mahtunu niin sitten nyt päädyttiin krikkoon koska kaikuminen tai jotain ja siellä sitten äänitettiin.

paikalle piti siis tulla 3 eli pääsin lähtee koulusta vähä aikasemmin. sitten kirkossa odoteltiin kaikkia ihmisä ja testailtiin mikkejä että toimiiko ja säädeltii juttuja ja plaa. en halunnu ottaa takkia missää vaihees pois koska sile oli kylmä. sit odoteltiin ihmisiä että ne tulis sinne. ja hupsis piti soittaakin viel joillekkin että tänne sieltä :'D ja sitten sitten sitten... kaikille tuli tosi kylmä! >.< siel oli ehkä 15 astetta lämmintä >.<

sit ku oltiin saatu kaikki sinne kirkkoon ja porukka äänitysvalmiiks alettiin sitten soittaman nauhalle :'D uudelleen ja uudelleen mentiin, joku soitti jossai vaihees vaa vääri ja sit uusiks. en mä ny tiä mitä osaisin kertoo tästä x) jäädyttiin sinne kumminkin ja niiin. sit oli ihanaa päästä pois kun pihalla paisto aurinko niin se lämmitti aiiiivan ihanasti :3 kesä tulee viel :3

part two.

mä metsästin mun vanhoja pokemon kortteja koska hitler. siis niin..etsin niitä. ja sit kävin tutkimassa tuol vintillä mun laatikoita että missähän ne on.. törmäsin kaikkeen random sälään O_Ö ei jestas miks mä oon tommosia asioita halunnu säilyttää?? O_O

heitin roskiin mm.
-8 semmosta smarties -karkki putkiloo siis ihan vaa paketteja mis karkkeja on ollu joskus
- mun tekemiä paperilennokkeja O_O miks oon semmosia halunnu säilyttää??
- muovipusseja O_O
- simpukoita siis ihan tavallisia järvisimpukoiden palasia O_O
-ja sit tämmöset otin kuvatkin ihan X''''''''''D ->
noi on ilmeisesti siis ponnareita ......

itse asias mä kuvittelin lisääväni tähän viel matkoilta kuvia mutten taidakkaan nyt jaksaa.. toiselta koneelta pitäs mennä ettii niit kuvia nii ehkä sinne ilmestyy jotain joskus jos jaksan :''''''''''D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti