25.4.2011

munia poskeen pääsiäisenä!

heiii :3 toivottavasti teillä on ollu loistava pääsiäinen :) se ois jees. itse lähdin yhen kaverin kanssa eräällä leirille, quiet action. mä ajattelin alkuks kertoo paljonki kaikkee mielenkiintosta siitä, mutta koska mulla ei ole juurikaan kuvia eikä mitään erikoisempaa kerrottavaa, ajattelin vaan kertoa teille muutamat asiat jotka jäi mieleen leiristä. no edit. kerron sitteki vaan johtai hassuja yksittäisiä tapahtumia :'D naurakaa!

part one.

1. kaverit ofc. mä menin sinne erään kaverin kanssa, joka asuu mun kanssa samassa kaupungissa, mutta ei silti useesti nähä pitäis kyl :D sen kaverin kanssa olin suunnilleen koko ajan siel leiril tietenkin sitten :3 sen lisäks tapasin siel useita muita viimekesän kavereita :D kun olin sillon samas paikas toisella leirillä, niin niitä tuttuja tuli tietenkin tavattua siellä ja oli tooooooosi jees :3

2. mä puhuin siin yhes vaihees kaverin kanssa puhelimessa. siin pihalla oli semmone istumissysteemi mis sitte olin yksi ja sit puhuin kaiuttimella puhelimes. sit jossai vaihees yks kaveri, joka syö kolmiolääkkeitä särkyyn juoksi siitä yhtäkkiä vaa ohi ja huus jotai epämäärästä. naurahdin hieman siinä puhelmessa. sit vähän päästä se kaveri juoksee uudellee sieltä ja laulaa jotain omatekemäänsä laulua x'''''''''''''D siin ei ollu mitää järkee ja se viel hyppeli ja tanssi nii oudosti, että mä vaan nauroin sinne puhelimeen eikä se ihminen kenen kans puhuin tietenkää tajunnu miks nauroin x''''''D

3. tapahtuman ohjelma oli tämmönen. aamulla herättiin. aamupala. semmonen ohjelmakeskustelujuttu mis istuttiin puolest toista tunnista kahteen tuntiin. sit ruoka. ohjelma. ruoka istumista taas ruoka istumista ruoka joko ois iltapala? en tiä.. ohjelmaa ja sit nukkuu ja seuraavana päivänä sama ohjelma >.< en tykännyt.

4. mut onneksi sitten ohjelmien aikana oli paljon sijaistekemistä :'D jos mä en puhunut kavereiden kanssa, kuunnellu musiikkia tai viestitelly jonkun kans, lintsannu tai puhunu puhelimes mä nukuin. loistavaa oute!! tästä mun aktiivisuus ei voi paljokaa parantua! :''''D

5. mun yks kaveri halus mun karkkeja. sai yhden. otti mun jalasta sitten kii ja lähti rahaan mua pitkin sen huoneen lattiaa. jatko viel käytävälle. siinne mis just siivottii. ja tietenkää tä kaveri ei viittiny repiä mua siitä mis ois siivottu vaa just siitä mistä ne kengät oli vaa siirretty pois. nii sit ku vihdoin pääsin siit pois nii tietenki mun housutu oli ihan harmaat. >.< sit se tuli takas meidän huoneesee ja halus lisää karkkia. oute ei antanut >.< sit se vaa vei mun karkkipussin ja huusin sille perää et se on sit mulle toisen karkkipussin auki. sit ihme kyllä se heitti mulle myöhemmin karkkipussin! :D

7. menin kanavaan 'miten suhtautua homouteen kristityn näkökulmasta' mä ajattelin et se ois ollu jännä ja mielenkiintonen keskustelu mut se oliki ihan yhtä tylsä ku kaikki muutki! >.< siel vaa päädyttii tähän lopputulokseen että kristityt vastustaa homoutta. ja niin. ei niiden tarvi sitä hyväksyä ei se kuulu niiden uskontoon.

8. mä olin ihan sairaan väsyny koko leirin ajan >.< yhyy. vaikka me nukuttiin koko se mahdollinen aika minkä sai nukkua. eli siis 12-8 >.< niin olin iiihan väsyny koko ajan. ja heräsin viel vähä aikasemmin ku ois herätyskello herättänäy, ku oli liian valosaa. miten sattuki et nyt heti ku pääsin himaa nukuin hyvin pari tuntia pidempää ku tuol >.<

9. viikonloppuna oli ihanan lämmintä ja aurinkoista!! ^^ tosin itse kuljin perjantaihin asti takki ja kaulahuivi päällä :'D mutta silti!! aurinko paistoi ^^ jeejee ja sit lauantaina mul oli enää vaa huppari päällä! :D jeejee :3 kesä tuli :3 ja sit me oltiin ulkona syömässä niin se oli kivaa myös :3 aurinkoa, ruokaa mikä tosin oli pahaa, hyvää seuraa, ja kivaa keskustelua :3

10. kun me odotettiin kavein kanssa junaa asematunnelissa. siitä kulki ohi joku tyttö jolla oli valkoset legginsit, punanen takki ja aurinko lasit. katottii et okei semmone ihminen, vähä hassun näkönen.. sit se meni siit kohta uudestaa. 'toi meni tosta jo kerran! vähä oudot vaatteet! miks se näyttää tommoselt pissikselt se pitää puhelinta korvalla eikä ees puhu kellekkää' sit se meni. ja tuli viel takasi! olin just sillon ottamas kuvia siit mun kaverista niin ajattelin ottaa sit siit oudost tytöst kuvan myös. se sattu just kattoon sillon ku kuvasin sitä x'D niin se ilmeisesti katto vähä oudosti en tiä aurinkolasit, mut kumminki kohta se alko hymyilee tosi aurinkoisesti ja ns poseeras kävellessää :''''''''''''D ku mä vaa kauniisti hymyilin sille X'D ohho.

part two. 

mä päädyin sellaseen cossi porukkaan :3 jeejee en kyl osaa ommella mut cossin vetäjä lupas autella mua :3 jeejee niin nyt mun pitäs saada tämmönen cossi hoidettua :3 ViViD :in basisti IV jeejee :3 kesälle menee tää cossi tapaus :3 mua vähän pelotta kun pitää noita hiuksia lyhentää niin pajon x) mutta jännittäää!!! ^^ kivaa :3 ja pitäs nyt mennä ostelee kankaita et saa noi vaatteet tehtyä.. ja sitten taitaa kesällä lähteä myös outen kulmat O_O apuaaa jännittäää ^^ jeejee :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti