9.1.2011

viikossa on liikaa aikaa.

yh.. oon tässä ollu koneella jonku 2h ehkä enkä oo saanu ees ekaa riviä kirjotettua koska. no okei. ihan siks ku menin galleriaa ja mesee ja sitten keskustelut. omg. mutta nyt mä alotan oikeesti tän kirjottamisen ja keksityn vaan siihen.

mutta silti. tässä tää on eka oikee merkintä. ja on muuten ihan ajallaan. toi eka merkintä piti tulla vasta kyseisen viikon sunnuntaina, mutta en jaksanu sitten oottaa ku olin niin innoissani nii julkaisin jo maanantaina XD ohops. must vähä tuntuu et tähän ei tuu oikeen mitään kunnon asiaa (mistä siis m blogin piti kertoo) ja ylimäärästä asiaa (mihin tän ei pitäny keskittyä) tulee liikaa. whäääää oute! miten tää ei nyt mee oikein? no jos te annatte mulle anteeks sen että mä nyt kirjotan vähä turhasta ekaan postauksee nii oisin tosi ilone :) sit voin joskus kirjottaa vaikka suomen politiikasta teille jos kiinnostaa XD mut nyt turhuuksii.

I
Viikkossa on liikaa aikaa
koska. on tapahtunut ihan älyttömän paljon. en tiä johtuuko se siitä että on loma ja on aikaa tapahtua kaikkee mutta kumminkin:

maanantaina. oute lähti mummulaan, koska mummu halus lähtee viemää outen hiuksia näytille parturilleen (ovat melko huonossa kunnossa joo) (ja joo haluisin leikkaa nää nyt jännittävästi mutten tiä uskallanko XD yhyy). mutta ensin oute siis päätyi mummulaan veljen ja äiten serkun kanssa. mulla ei ollu juuri tekemistä siellä kun odottelin että syötäsiin ennen lähtöä ja ruokaa vasta tehtiin. niinpä mä päätin sit laittaa lainaamani teekupit kaappiin mistä olin ne ottanu. kaappi oli ihan älyttömän pölynen joten mä sit aloin kivasti siivoon siel :) ette arvaa millane aarre arkku vanhan mummun kaappi voi olla! mä esittelen sen teille nyt :)
sani nii julkaisin jo maanantaina XD ohops. must vähä tuntuu et tähän ei tuu oikeen mitään kunnon asiaa (mistä siis m




tässä siis on toinen teemuki mitä lainasin kuvaamiseen :D kyseisen kuvan löydätte ihan tästä läheltä ^^ mun mielestä toi vaaleenpunanenki ois ollu tosi sulonen mut se oli vähä liian ¨raskas¨tohon kuvaan








tässä sitten on toi toinen muki mitä lainasin :) mutta sekään ei ollu sit loppujen lopuks ihan nii hyvä, tai en saanu tarpeeks hyvää kuvaa XD mut kaunis se on silti :) ja sit otin tohon viereen tommose myös kiinalasityylisen rasian jonka sisältä löytyi peili :)





















vasemmalla on silmälasikotelo joka kuului paappalle. mummu tykkää suvustaan ja kaikista niiden vanhoista tavaroista joten mäkin otin niitä tähän blogiin sitten. oikees kuvassa on paljo kuvia XD. mutta niin. tossa ylhäällä vasemmalla nahka albumissa on mun mummuni vassemmalla puolella ja oikeel puolel aili-mummu pitää eno-pekkaa ja mummu halaa pikkuveljeensä. oikeella ylhäällä on saima-täti ja mummu. alhaalla vasemmalla emmaotteliana ja karl selim rahkola (joo kyllä ne on asunu rahkolassa :D ) ja lopuksi vihreissä kehyksissä on adolf fredrik tuuri (mummun paappa, jonka silmälasikotelo myös on)

ehheh. :D tä on hauska. tietteks mitä nää on? :D jokaisen tupakoijan unelma :D toi isompi on hieno sytkä :D kuului yrjö-vaarille (mummun isä) ja sit toi toinen on mukana kannettava tuhkakuppi!! :D mahtavaa.



nä oli molemmat vaa nii hienoja et halusin kuvat myös näistä ^^ toi oikeella puolella on ihan tavallinen lasinen pallo mut ku katto ylhäältäpäin se alko heijastelee tommosia värejä! ihan mahtava!





löyty kaunis sininen rasia jossa oli sisällä taskukello ja kuvia. myös löytyi toinen taskukello. halusin ottaa nää kuvat koska mun sisko haluais taskukellon :D nyt mä
näytän sille et mummulassa on kaks ^^



mä olen nyt sitä mieltä että jos teillä on mummu
jolla on paljon hyllyjä täynnä koristeita kannattaa
mennä tutkiin niitä :D niistä voi löytyy melkein mitä tahansa!
mäkään en ollu ennen ajatellu muuta ku et joo tossa kaapissa on noi samat
tavarat kyl mä ne tiän. mut enpäs sit teinnykkää :D aarteita löyty.

II
ja sitten kun mä seuraavana päivänä pääsin mummulasta tutkimasta mä otin suunnan kohti helsinkiä ja veljen asuntoo. oute oli kutsuttu eetuille vierailuille. eetut tuli mua vastaan rautatieasemalle ja siitä lähdettiin metrolla yhdessä kohti mellunmäkeä.


metrotunnelin mainos
(tää kuva on siis 'isona' ladattu.)
kuten ehkä huomaatte mainoksessa on oikeessa yläkulmassa tekstiä. siinä lukee 'metromatka jätti rikun poskeen muutakin kuin hymyn.' (ja tässä mä siis seison tossa edessä.. XD
mä en oo vieläkää tajunnu mitä tää oikeesti tarkottaa XD kyl mulle paljo tulee mielee mut en usko et se ihan sitä tarkottaa.



viimeks kun kävin eetulla se asu viel kalliossa joten tää oli eka kerta kun näin eetujen uuden asunnon! ^^ jännittävää.

tässä on kuva keittiön nurkasta otettu. olkkari näkyy ja vähän keittiöö ja jääkaappi (tietenkin) ja eteiseen.
jääkaappi oli täynnä lähinnä vanukkaita XD syötii paljo herkkuja ja lihottiin myös. melki koko aika XD





eetujen asunto oli mun mielestä ihana! oikeesti tykkäsin siitä ^^ se oli niin iso (edellisee asuntoo verrattuna ainaki ei pahalla :D ) sitten oli tosi nätisti sisustettu :)

päänvaivaa vähän tuotti vaan uuden kasvin sijoittaminen hyvään paikkaan. se oli vähä liian matala nojatuolin taakse, keittiön nurkassa huonosti valoo saava, eikä muutenkaa oikee mihinkää sopinu. lopulta rehu löysi tiensä olkkarin tv-hyllyviritelmän vieree :)





<- eetu-veli maalailee "ennen eetu maalas vaa semmosia tumma sävysiä maalauksia mitkä
oli kaikki nii rankkoja ja ahdistavia ja täällä asunnossa se maalaa tommosia hentosia kauniita piirrustuksia"


se toinen eetu ->
eetuille tuli niiden kaverit kyläilee ja toinen kaveri anu stailasi eetun ja otti siitä kuvia samalla kun anne leikkasi veljen hiuksia kylppärissä :D




III
random.


<- näillä käsillä mä tällä viikolla join teetä. toinen käsi on koivukäsi ja toinen zepra käsi :D







mä en voi vielä olla leveilemättä mun uusilla -> kengilläni XD kaikki makso yhteensä alle 50€



In the end
mä en tykkää siitä kun en saa aikaseks harjotella soittamista.
nytki koko loma menny ilman harjottelua.
eli siis kolme viikkoo.
arvatkaa osaanko mä soittotunnilla taas mitää?
-.-

3 kommenttia:

  1. aww ihana tää sun blogi ja ihanat noi vanhat tavarat ~ ♥ :3

    VastaaPoista
  2. Eihän sitä voi olla kuin vain ylpeä tällaisesta blogista! Mummu omistaa paljon aarteita ja yksi niistä on Oute <3 Hän tosin ei ole vitriinissä säilytettävä.

    VastaaPoista
  3. kiitos naoki ^^ mä teen parhaani et täst tulis jees blogi :D ja hk näin on vitriiniin en mee XD

    VastaaPoista