5.6.2011

Espanja 2.6.2011 torstai

Sää on kylmä ja sateisen oloinen, tällä hetkellä vettä vain tihkuttaa. Altaan vesi on lämmintä. Sen reunalla istuessa teki mieli vain kaatua veden kovalle pinnalle ja siitä läpi. Meren horisonttia ei erottanut tänäänkään. Minne vesi loppuu, jos sitä ei erota? Kuinka pitkälle voi nähdä? Ja nyt vaan selittelen tässä omiani, koska oon väsyny, heräsin aikasin, ja lagaan täydellisesti..

Kaheltatoista meidän piti luovuttaa meidän oma vuoritalo pois, siihen asti ajan tappamine oli tuskaa xP Ei ollu mitään tekemistä. Kiersin vaa ympäri taloo ja juttelin laulelin ittekseni . Kiersin pihaa viimesiä kertoja, ja tutkin muurahaisten niiiiiiiiiiiiiiin mullistavan mielenkiintosta elämää…… Sit vihdoin älyttii alkaa pelaa korteilla, ja ku eka peli sitten oli just loppumassa meidän piti lähtee. Ei ees sitä yhtä peliä voinu pelaa loppuu xP

No sit autoileen jeejee. Mentii taas käymää jossai kaupassa nopeeta ja sit tapettiin taas aikaa. Sit käytii syömäs Burger Kingis h y i , o k s e t t a a ! Ja sit vaan autoiltiin neljään asti et päästii jättään se auto pois. Ärsyttävää jos on lähtö myöhää, koska sit ei oikee koko päivänä voi tehä mitään. Ku ei oikeesti voi lähtee kiertää mihkää, ku ihan nii paljo aikaa ei oo, mut sit on liikaa aikaa vaan olemiseen.

Lentokentälle. Mä vihaan turvatarkastuksia. Mä oon vihannu niitä aina ja tuun myös vihaamaan. Mä vihaan kaikee tommosta yli turvallista systeemiä; eli siis ihmisiä jotka inisee jostai nii pienestä kuten esim. SUN KENGIS ON METALLIA!! OTA KENGÄT POIS!!! SIEL VOI OLLA ASE!!!! niin.. Ärsyttävää. Ja mulle ei ees valitettu siel kentäl oikeestaan xP Muuten ku sit siinä ku tyhjennettii kaikki taskut jne sille hihnalle. Kattelin et siin takana oli semmone roskis mis luki bottles, ja mulla oli juomapullo mukana niin ajattelin antaa sen sitte sille naiselle siinä tiskin takana, et laittais sen sinne roskii (joo siis nainen oli ihan henkilökuntaakin.) Sit ku olin ojentamas sitä pulloo sille naiselle nii johan murhaavasti mua katto. Sen ilme oli tyyliin ”MITÄ SÄ MULLE TOMMOSIA PULLOJA ANNAT?!?!?!? EKKÖ SÄ TIÄ ETTEI LENTOKONEESEEN SAA VIEDÄ MITÄÄN NESTEITÄ!?!?! MUKAAN LUKIEN KAIKKI MISTÄ ON VÄHÄNKIN MAHDOLLISUUS VALITTAA!!!!” No jos ei kerran kelpaa nii anna takas kyl mä sen lattiallekkin saan jätettyä xPPPPPPPPPPPP

Tarkastusten jälkeen sitten vaa tapettiin taas aikaa siinä jeejee. Ei ollu mitään tekemistä, eikä just sillä hetkellä satuttu spottaa penkkejä mistään niin istuttiin maahan sitten. Ei tsiiiiisus teidän kanssa.. Onko se nyt niin järkyttävää jos joku ihminen sattuu istuun lattialle?? Ja viel tommoses paikas mikä pidetään täydellisen siistinä?? Siis ou mai kaaaaaat menkää kotiinne inisee >.<

Ja pitkän odotuksen (ja valituksen) jälkeen päästiin vihdoin koneeseen. Whooo! muuten tosi kiva mut ei täälläkää hirveemmin tekemistä oo xPPPPP (Musta alkaa tuntuu et lähtöpäivän ärsytysprosentti on taivais xP) Mä oon lukenu kirjaa, oon yrittäny nukkua, tässä nyt kirjottelen, oon kattellu koneen telkkaria, oon tuijotellu ihmisiä. Ja tähän kaikkeen on kulunut ruhtinaalliset 1h 50min. Ja onneks jäljellä ei oo enää ku suunnillee 3h. . . . . . . . . . . . . . . . . hohhoh. Ja ton lisäks toiset 3h että ajellaan Helsingistä kotiin. JES! ! ! ! ! ! ! Mä toivon et keksin jotain järkevää tekemistä tähän…….. Voisin kattella Madventuresii nyt..

Loppujen lopuks kattelin Death Notee ja pelasin korttia. Lento matka loppu pikkuhiljaa, kun katteltiin kaunista punaista auringonlaskua. Autossa sitten kivasti edelleen olin hereillä. Käytiin syömässä siinä matkalla, ei tehny yhtään mieli syödä hyi xP Sitten kotona oltiin joskus 3-4 välillä.

Huhhuh. Ihan jees matka oli. En rakastunut Espanjaan, ihan kiva paikka se on, mut ei täydellinen mulle, et menisin sinne vielä. Päällimmäisenä jäi silti mieleen kissat (kun kirjottelin niistä tossa äsken x'D ) ja tippukiviluola ja upee talo, huono sänky (niskat kipeeeeet!) lämmin ilma ja meri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti