5.6.2011

Espanja 1.6.2011 keskiviikko

Kuka sano, et lomalla lepäiltäs ja otettas rauhallisesti? Kuka rentoutuu lomalla ja sen jälkee on valmis taas virkeenä meneen kouluun ja töihin? EN MINÄ. Musta tuntuu, et oisin koko aja vaa väsyneempi ja väsyneempi, olin sit koulus tai lomalla >.< Ehkä tääl on vaa nii paljo kaikkee tekemistä, et siit väsyy, ja silti ei illalla halua mennä nukkuu. En tiä, mut sanon vaa et oon aikas………….väsyny.

Ja silti, vaikka tänään en oo tehny oikeestaan mitään, väsyttäääääääää………….. Elisiis. Heräsin, katteltii Madventuresii koneelta. Sit menin ulos ottaa aurinkoo, ja just ku olin kaikki kamat saanu valmiiks täydellistä ruskettumista varten nii kaks minuuttia, ja aurinko meni pilveen. Kiitos ny tästäki sit xP Nyt mul on tommoset ehkä maailman kauneimmat rusketusraidat eilisestä………..

Tästä  nyt kun siesta loppuu lähdeskellään kaupoilla käymään taas. Viimenen kokonainen päivä kun on. Huomenna lähdetään kotiin. Apua. Voi ei pelottaa tai ei mut en tiä tääl on ollu kivaa eikä haluis vlttämättä lähtee kotii ja apua… mitä sitten kotona??DSJÖGOfhjöosijasdljöOISHJÖFDGHSÖ  hei outi tässä moi.

Siesta tuli, ja siesta loppu ja me lähettiin Nerjaan (taas vaihteeks). Ja just ku oltiin lähös alko sataa. Ei kauaa satanu eikä ees paljo mut pikkuse kumminki. Nerjassa kierreltii katuja autolla ja etittii parkkipaikkaa. Mistään ei taas meinannu löytyä, joten päädyttii periaattees kaupungin ulkopuolelle semmosen ison ruokakaupan parkkipaikalle. Siitä lähetti isit kävelee katuja eteenpäi.

Kapeita katuja, pieniä kauppoja. Kierrettiin kaikkee ja ostettiin kaikkee. Mä ostin nyt vihdoin kahet uikkarit (hupsis X’D ), shortsit, hampunlehti-käsikorun ja ruokaa. Heti tokana, ku päästiin kiertää katuja, isi halus viedä meidät kaakaolle vieresieen kahvilaan. Eli siis lämpimällä ilmalla (suomen lämmin espanjan viilee) käytiin juomas kuumat kaakaot. Tutkittii siinä Kaisan kans jotain lehtee ja siel oli ihan Anna Abreun näkönen malli X’’’’’’’’’’’’’’’’D naurahdettiin sille hieman :P

Sit kierretiin lisää kauppoja ja pikkuhiljaa päädyttii turistikadulle vanhaan kaupunkiin. Siinä vaiheessa isi halus viedä meidät syömää churroja. Eli sitten seuraavaan kahvilaan ja tilattiin churroja ja kuumaa kaakaoo. Ja lopuks viel vastapuristettua appelsiinimehua ihan vaan, koska täällä sitä saa. Mä en haluu syödä enää mitäääääää….. Olin muutenki syöny koko aamun x( hyyyiiii….. En syö mitään koko ens viikkoon x(

Turistirysien kiertelyn jälkeen päädyttii merelle. Rannalle asti ei menty, ku siinä oli semmone katu, ja rannalle oli kiva pudotus siitä. Se oli semmone näköala paikka. Ja siinä oli kissoja. Viitoin pitkän aikaa Kaisalle (jonka kissa-innostuksesta varmaan voitte lukee sen blogista) että TUOLLA ON KISSA!! ja se ei tajunnu x’’’’’’’’’’’D Sit ku se lopulta huomas ne kissat siinä, se pysähty oli hetken ihan paikoillaa, ja sit sen naama levis täydellisee hymyy ja se lähti pinkoo niiden kissojen luo. Niitä kissoja oli siinä joku 10 ku laskettii. Niitä tuli koko ajan lisää. Sit Kaisa viel päätti nimetä ne kaikki x’’’’’’’’’’’’’D

Takasi autolle päi. Mä oon sitä mieltä, et me oltiin täydellisen eksyksissä (me ollaan eksytty sillon ku mä en tiä tarkallee missä oon, ja mun suuntavaisto menee siinä ku auto katoo näköpiiristä.) Muut sitten opasti mut takasi autolle ja kaikki oli hyvin. Mitä nyt käveltii sit semmone kilometrin pitune iltalenkki siihe viel :P

Nyt kotona illalla kirjottelen täs, alan kohta (taas) syömää jotai. Kattottii äsken sex and the cityä espanja dubeilla R A N D O M . Ja nyt katotaa jotai korea musiikkivideo kanavaa :’’’D Jeejee yllättävän kotoisa fiilis tuli heti. :3 Me likes :) Noi juonnnotki on tos engalnniks nii tosi tosi tosi jeeeeees :3

Onpas nyt jotenki tyhjä fiilis.. Ei taaskaa oikee mitää kirjotettavaa.. Siis kaikkee on mut ei mitään pohtimista, eikä mitään asiaa. Periaattees vaa selostus, et mitä kaikkee oon tehny, ja se on mu omasta mielestäni aika täydellisen tylsää.. Jotenki tuntuu tosi tyhmältä, nä viikon kirjotukset. Ei mitään asiaa missään. Kiinnostavaa ois jos oisin kertonu vaikka, et mitä kulttuuri-eroja tai millane kulttuurikriisi mulla oli kun tultiin tänne tai miten sain tapettua ajan tää näin täydellisesti ja miten tykkäsin kaupungista.. Tai jotain, mitä tahansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti