8.10.2011

Hyllytetty

Part one.

Moi oon Oute, oon tooooooosi ahkera ihminen, kuten ootte huomannu. Viimeviikolla lauantai aamuna mulla oli niin tylsää, että sanoin isille, että nyt mennään ostaan mulle uusia huonekaluja! Isi sano jotain tyyliin jaa.. Ja sitten lähdettiin :P

ihan vähä sotkunen..
Mun ostoslistaan kuulu:
- 150cm korkee hylly, mielellään tumman ruskee
- sohva, joka mahtuu mun parvisängyn alle
- kaikkee kivaa mitä sattuu löytyyn :P

Eli ei siis ihan hirvee lista, ja päämääränä oli löytää edes joku huonekalu, että saisin mun ruman huoneen ees vähän kivemmaks. Eli siis, koska isi tykkää käydä lialahden kontissa ostoksilla niin mentiin sinne sitten. Kierrettiin siskon kanssa ja tuli hirvee hinku muuttaa omaan kotiin, että saisin ostaa sieltä kaikkia kivoja astioita :3 Mut sitä odotellessa o/

Kierrettiin ekat huonekalu osastot, ei löytyny mitään. Sit matkalla seuraavalle osastolle, löysin ihkun mustan rusetin kaulaan :D Ja sitten siellä toisten huonekalujen seassa mä näin sen hyllyn. Mä juoksin sinne ja aloin melkein hyppii siinä että TÄÄÄMMMÄÄÄÄ ON MUN HYLLY ÄLKÄÄ MUUT KATSOKO TÄNNE TÄMÄ MINÄ OSTAA MENKÄÄ TE MUUT POIS HUSHUS OUTIN HYLLY!! Koska se oli 150cm korkee tummanruskee hylly, joka makso 15€ :P HOHO >:D

ei se oikeesti kuulu taakse, mut kuvailin
Kontista ei muuta, sen jälkeen lähdin saattaan siskoa bussipysäkille, kun se oli menos Treelle. Ja koska meillä kumminki oli vähän aikaa, ja mulla oli nälkä käytii nopee hakee Hesestä mulle ranskalaiset :P Joten bussipysäkillä hypin innoissani, että OUTI SAI UUDEN OMAN HYLLYN JEEJEE OUTI SAI RUSETIN JEEJEE OUTILLA ON RANSKALAISIA JEEJEE MIKÄÄN EI VOI OLLA HUONOSTIIIII RANSKALAISIA NAMINAMI
asd. Näin mä näytän teille, kuinka aikuinen olen :P

Part two.

Kotona sitten. Raivasin huoneeseen tilaa ja pystytin sen hyllyn siihen. Ja sitten se vaikein osuus. Miten saada siististä laatikollisesta piirongista kaikki tavarat avoimille hyllyille? En kyl kans tiä. Ois ollu kiva saada jotain laatikoita, mihin änkee kaiken roinan, ja sitten laatikot vaan siististi hyllyille, mutta mistäpä laatikoita tähän hätään? Ikeasta sitten seuraavalla kerralla, nyt voi vielä olla sotkuset hyllyt :P


ja jälkeen kaikki kamat siel ~ tuitui kiva hylly :3
Pääasia tos hyllys oli se et saan yhen mun kukan pois tuolta varjosta sängyn alta siirrettyä vähä vähemmän varjoon hyllyn päälle :D Eli siirsin sen. Ja... mitä seuraavaks?? En tienny kyl kans yhtäääääään. nojaa. Kaikkia koristeita hyllyn päälle, epämääräset roinat meikkipusseihin ja pussit tohon hyllylle. Loput sain jotenkin siististi laitettua ja joitain (paljon) tavaroita heitin roskiin. Nyt siinä on ihan kivasti kaikki tavarat.

Mut siinä välillä, kun tavarat oli otettu pois laatikoista ne luonnollisesti siirrettiin vaan lattialle. Mun logiikalla tämä on jo etenemistä tässä mun tehtävässä :''''D Ja sillon mun huonees ei pystyny ees käveleen ilman, että astu jonkun kuvan tai kynttilän päälle XD moi. Onneks meil ei käyny ketään tuttuja sillon, ne ois järkyttyny liikaa :<

Kun mä pengoin noita laatikoita löysin sieltä kaikkee epämäärästä, minkä olemassaolosta en edes muistanut mitään. Ja nyt kysyn teiltä, haluatteko te ostaa joitain näitä tavaroita, paljon niitä ei oo, suurin osa meni roskiin, kun en kokenut niitä millään tapaa tarpeelliseksi, mutta kuitenkin.

Mä vain esittelen nämä täs nopeeta, kysykää tarkemmin jos kiinnostaa o/ 
Koska en oo enää ihan niin blondi,  ja tästäkin viel lähtee, niiin 1. vaaleille hiuksille tarkotettu joku viimeistely mönjä, tossa oikeella, sit 2. täys pullo hopeeshampoota.
 
3. Pinkit pidennykset tos oikeella, ja  4.söpönvärisiä rastoja :3 tui värit :3
Lävistyskoruja, 5. alemmat backsteetin laatutuotantoo, 6. ylemmät on paremmat
7. Neljä naarmutonta palaa Nominationeja :'D
8. Delfiinikorvikset, nois on pinkki kivi, hopeeta
9. Vaaleenpunaset ja mustat korvikset
10. Kullanväriset korvarenkaat
11. Nilkkakorut
12. Sydänkorvikset, voi olla hopeeta, en saa kunnolla selvää :<
13. Vaaleenpunanen kivi-sydän korusetti, kaikki kuuluu siihen siis :D
14. Perhoskaulakoru
15. Vammasesti kuvattu Enkeli riipus, se soittaa ilmeisesti jotain klarinettia..
16. Ihmeelliset vihreet korvikset :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti