17.9.2011

Kaupungin lapsi suljettuna laatikkoon.

Part one.

Mä oonpas täs viikolla kipeenä, joten mulla on hyvin aikaa maata sängyssä, nousta lueskelee blogeja, mennä takas peittojen alle. Mut tässä vaihees ei uni tullu enää :< Aloin miettii kaikenlaista siinä ku yritin nukahtaa. Ja koska nukkumatti (!) ei silti suvainnut saapua, päätin et YHYYY HALUUN KIRJOTTAA TÄSTÄ TYPERÄSTÄ OLOSTAAAAA! ! ! ! MEEN KIRJOTTAAN BLOGIIN SIITÄ NIIN ETTÄ KAIKKI SAA VARMASTI TIETÄÄÄÄÄÄÄÄ ! !  ! ! ! !
Joten~

Mulle tuli hirvee hinku lähtee treelle tai johki ostoksille. Mä halusin päästä tuhlaa paljo rahaa, ja ostaa kaikkee kivaa. (materialismionnellisuus ) Harmi vaan, et koeviikko on tulos, muuten voisin ihan täydellisesti lähtee nyt vkl treelle shoppailee. Mut mä halusin myös, että mun on tietynlaiset kengät (joita en tietenkään omista,) ja mä halusin että sataa lunta (ihan pikkusen epätodennäköstä viel täs vaihees,) ja että mun hiukset ois kivasti (mitä ne ei oo, koska pitäs leikata uudellee ja värjätä ja jotenki suoristaminen ei tunnu toimivan niihin enää =.= ) JA mä halusin viel et joku lähtee mun seuraks (inhoon jos oon shoppailemas jonku kans, pitää vaan odottaa koko ajan sitä toista, tai se valittaa ku mua pitää odottaa, ja tehä koko ajan kaikkia kompromisseja.)

Huhhuh. Johan oli ideat. Ehkä mä voisin jotenkin karsia noita niin, että niist tulis edes jotenkin mahdollisia, eikä kaikki kumoutus samantie xD Koska oon edelleen aika lusmu, enkä siitä parannu, niin en kuitenkaan lukis kokeisi ihan hirveesti viel tänä vkl, ehkä jotain matikkaa pikkuse, mut oishan mulla aina se toinen päivä jäljellä. Sit semmoset ihkut kengät voisin esim. ostaa sieltä, jos vaan löytyy (tarvin muutenki uudet talvikengät :< ) Sit noh... Ehkä mä selviän, vaikka ensilumi satais jonain muuna täydellisenä hetkenä. Mulla vois olla seuraa sen aikaa ku käytäs kahvilla. Ja hiukset voi ajaa pois, nii ei siitäkään mitään ongelmaa o/

Mua oikeesti nyt vaan niin ärsyttää se, että mä asun täällä kaalimaassa, kaukana kaikesta =.= Koska. . Haluan. Asua. Kaupungissa. ja vali vali yhy yhy mee kotiis ja hanki elämä -.- Ja mihin tälläkin vuodatuksella päästiin? ei mihinkään.  Kunhan ilmaisin jälleen inhoani asua paikassa jossa ihmisä näkee hyvällä säkällä 3 tunnissa, ja nekin oman perheen jäseniä.. -.-

Vähän ajan päästä:

NONIIN!!! Ja nyt mä oon taas viettänyt tässä suunnilleen tunnin ja selaillut jälleen kaikkia ihkuja blogeja ja kattellu upeita kuvia, mis kaikil kauniil tytöil on ihanat hiukset ja söpöt vaatteet ;___; minäkin haluun.....? JOTEN seuraava kuumehuuruinen idea: HA!! koska mulla meni hermot mun hiuksiin, ja haluun kovasti muuttua jotenkin, ärsyttää tämä nykyisyys, joten menen ja värjään hiukset tänään?? miten ois?? eh? EH??!! JA vielä kirsikkana kakun päälle: minähän lähden kierteleen kaupungin vaate/asuste/tavara tarjontaa tänä viikonloppuna! moimoi kokeiden hyvät numerot, mitä en kuitenkaa ois saanu!

Parin päivän päästä:

Noniin, moikka taas o/
Pääsin sitten perjantaina menee Tampereelle, ku isi oli menos, nii sen kyydissä. JA SITTEN OUTI SHOPPASI PALJON JA TUHLASI AIKA PALJON RAHAAAAA ♥ ♥ Ja aaaaah.... Siit tuli hyvä fiilis :''''D

Eli siis: Menin perjantaina, joten mulla on hyvin aikaa koko vkl nyt sit kumminki esittää ahkeraa ja lukee kokeisiin. Mulla oli uudet hiukset, ja ne oli ihan kivasti, ku oli semmonen hassu panta päässä :P Lunta ei satanu, mutta sain sit lopulta kuitenki seuraa shoppaamaan, ja muutenki :D Shopatessa, se ei haitannukaan sitten, ku periaattees änkeydyin kahden ihmisen seuraa, jokka oli keskenään Treel, nii ne vaa roikku mun peräs ja jatko juttujaa ja mä kävin välillä selittää niille kuinka ihkua mulla on, ku löydän kaikkee kivaa. Ja sit kauppojen välillä juteltii kivoja, ja syötii, ja kivasti tuli viel mielipiteitäki, että hei toi on aika kiva? -Oota, oota, ei. xD  Mut niitä uusia kenkiä en sit löytäny viel :< Mut onneks niil ei oo kiire, ensilumi ei ehkä sadakaan ihan vielä.

JA SITTEN PARTYHARD KUVAILUJA MUN OSTOKSISTA JA MUN HIUKSISTA XD
eli kuvat tänne loppuun, ladys and gentlemen~

Tässä minulla on uudet hiukset, Itse sanon niitä syksyn värisiksi. Koska taisi olla viimesyksy kun The Gazettelta tuli joku uus pv, niin siinä kaikki oli yhtäkkiä värjänny samanlai vaaleenruskeeks hiukset kun minä nyt >:D         
Ja tässä ovat minun ihanat uudet vaatteeni; tommonen tosi kaunis musta paita, tosi siisti punanen kauluspaita, tosi nätti harmaa t-paita, tosi suloset korvaläpät ja tosi ihana käsikoru :33333 ME LIKESSSSS!!!! ♥ ♥
ja tähän kaikkeen taisi mennä rahaa suunnilleen... vähä päälle 80€ ehkä?

2 kommenttia:

  1. ihanat noi sun uudet hiukset! tykkään paljon tollasesta hiekan väristä :D

    VastaaPoista
  2. oi kiitos :3 mä en oo ihan vielä tottunu niihi täydellisesti, mut eiköhän se tästä :D

    VastaaPoista