19.7.2011

From makeover to transformation

Part one.

COSPLAY
noniin moi.......
Mä oon välillä vähän laiska ihminen. Ja oon nyt aika lahjakkaasti jättäny kirjottamatta varmaan kuukauden ajan blogitekstit täällä... hupsis...... Mulla tulee aina jossain vaiheessa semmonen kiinnostomuksettomuuden kausi, kun oon alottanu tekeen jotain. Ja nyt se tuli hyvin kesälomalle, niin mulla on sille tekoselitys :''''D Pidin hyvin ansaittua kesälomaa siis.  Ja joo, tä oli tekosyy. Joten nyt toivon, että mulla riittää itsekuri ja into siihen että saan koko loppu vuoden täyteen.

Part two.

Alunperin mun ei pitänyt mennä animeconiin. Jossain vaiheessa liityin erääseen ryhmäcospalyhin,  jossa ensin mun piti cossata Vivid:in IV:iä, mutta kun kattelin myöhemmin niitä listoja uudelleen huomasin, että The GazettE:n Reita oli vapaana, joten MÄ OTAN TON!! O_O!!! Eli vaihdoin jo valmiit kankaat ja hiustenleikkuu suunnitelmat siihen, että suunnilleen kuukaudessa pitäisi kasata valmiiksi mun jumaluus -cossi. (siis miten niin jumaloin reitaa? o.o )

Loppujen lopuks aloin tekee cossia, viikko ennen animeconia, johon cossi siis tuli. Hupsis, joo saatan olla semmonen ihminen, joka jättää asiat vähä viime tippaan :'D Ja sillä viikolla mulle tuli kaverikin kylään koko ajaks ennen conia. Mikä tarkotti sitä, että jonkin aikaa aina päivästä heitin kaverin siskon hoiviin, ja istuin itse pistelemään neuloilla sormiini.

Mulla ei ollut edes hirveesti muuta itse tehtävää, vain bindi, nenärätti ja takki. Ostin halvan harmaan paidan, ja piirsin siihen ite valkosella maalitussilla Reitan paidan printin. Mustat farkut oli yksinkertaset, otan vaan ne. Eräänä päivänä olin ostelemassa kankaita, kävin kirpparilla ja heti ekana silmiin osu mustat nahkakengät, mis oli ketju koristelut. Nä on ihan täydelliset ;____; eikä hintakaa oo hirvee, 10€. Sit käveliin iloisena kassalle, mis mulle kerrottii, että kaikki pöydästä 1 oli puoleen hintaan. ;_____; <3 Jotain koruja vielä sitten kattoin kotoo, sopi ihan kivasti. Ja oon ihan varma, et kukaan muu ku mä ei oo kattonu Reitan koruja yhtä tarkkaan kun mä, ettei sillä ollu juuri väliä, et ne oli hieman erilaiset. :D  En tiä yhtään paljonko rahaa näihin kaikkiin meni, joku arvio vois olla jotain 100€ luokkaa?

Näin mun cossi tuli valmiiks. Hiukset ja meikit oli suht helppo tehä. Tai no, meikit oli helppo tehä. Iho kuntoon (nenää ei ois tarvinnu meikata, minkä tajusin ilokseni viimeisenä cossipäivänä juuri sen jälkeen, kun olin meikannut,) mustat silmät ja nudet huulet. Hiuksia harjottelin vaan kerran. Ensin ajattelin, että käytän nyt sit paljon aikaa ja jokasen tupsun tupeeraan ite. Ja hermot meni. Kun tokan oli saanu pystyyn, eka valahti jo takas alas :< Joten suunnitelma B: KAIKKI PYSTYYN, KÄÄNNÄ HIUKAN ETEENPÄIN, VAHALLA VÄHÄN TUPSUILLE HIUKSIA, JA DING valmista tuli!
Ja tän kaiken jälkeen olin valmis animeconiin ja ihmisten kuvattavaks >:D

Itse animecon ja cospaly miitti

Perus con again, montako kertaa oon ton kertonu jokasen conin kohdalla. En jaksa kertoo samaa asiaa enää. Ainoo asia mikä muuttu, oli se että musta oikeesti haluttiin ottaa kuvia :3 Tulipas feimi olo :D Juoksentelin siellä siis kaverien perässä syömässä, kuvaamassa ihmisisä, ja olemassa kuvattavana. Eräs tyttö jopa kertoi, että pelastin hänen päivänsä, koska hän ei ollut nähnyt muita Gazen cosseja :3
Tutustuttiin viikonloppu uusiin ihmisiin ja tavattiin vanhoja (sanottu noin 259x)

Ja sitten pikkuhiljaa sunnuntaina kello tuli kolme, ja mun piti lähtee pian. Mentiin hakeen mun tavaroita narikasta ja kun käveltiin takasin päin huomasin yhessä tolpassa paperin josta luin nopeeta kirjaimet PSC. Aloin miettii, et aikas tutut kirjaimet, ja peruutin takas ja luin koko lapun. Jrock cosplay PSC miitti klo 13 ja paikka jossa kyseinen miitti oli. ÄÄÄÄÄRRRRRRR >.<!!!!!

Joo mua ärsytti >.< Se cossi, jonka olin tehny just kyseiseen miittiin, nii menin sitte missaan sen. Hyvä minä oon ylpee ittestäni >.< Ärysttiärsyttiärsyttiärsytti >.< ! ! ! ! Mutta ei voi mitään. Kivaa oli ollut, nii ei kannata itkee kun maito on jo lattialla. Ja nyt ollaan väsäilemässä traconiin samaa ryhmäcosplayta, ja mä menen sinne.

Ja näin loppuun joitain kuvia animeconista


Jumala 

  
Aatelisto
  
Porvaristo
      
Talonpojat









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti