16.12.2013

Joulun odotusta!!

Munkin kämppään eksyi kuitenkin joulukoristeita!! Mun yleinen mielipide koristeista on "so lame", mutta nyt on kyl ihan pakko esitellä tän vuoden siistein joulukoriste!!! Täältä löysin :)


Miley -joulupallo!

Ja tässä on meidän upee joulupuu!! Meidän joulufiikus! Ostin siihen joulukuusen koristeita, jotka on tokaks parhaita, koska ne voi syödä >:3

Note to self: Fiikuksen lehdet peittää joulupallot

Sipe osti meille hienon kynttelikön :) Mut se valittaa, että siinä on ledivalot, koska ilmanen sähkö, nii ois  kuulemma pitäny olla hehkulamput :'D Mä kävin ostamassa tänään myös joulutähden, joka on mun mielestä hienompi ku mikäään hyasintti. Kun pääsin kaupasta kotiin ton kukan kanssa, tajusin, ettei mulla oo sille mitään purkkia! Ja arvatkaa veinkö Ikaalisii just viime perjantaina sopivan purkin. Kävin meidän kaikki kaapit läpi ja yritin ettiä purkkia, muttei löytyny. Maitopurkin löysin, nii päällystin sen joulupaperilla ja sai kelvata :D

Ihana joulutähti ja kynttelikkö

Kirjotin melkein koko postauksen viis-sormi-järjestelmällä, koska toisessa kädessä pidin Miley-palloo, että se liimautuis kiinni. Ja nyt mun sormissa on liimaa.
Ps. Vois pyytää joulupukilta kameran...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti